Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jan-Erik hann före 🙂

Jo ni har månda bra idéer och det går väl att lösa om man vill. Men hur vet ni att ni har sprungit en km? Jag är sämst på avståndsbedömning.

Jag hade innan bestämt mig för att inte ställa upp. men när man läser era kommentarer blir man ju lite sugen.

Do

Jag har 1,22 km ner till station och nån gång joggade jag därifrån hem efter ett kvällspass. Kjol och sandaler (t+)

Tja Martina....i Månkarbos trakter på 1990-talet så började jag med att mäta med bilens tripp-mätare å sen efter ett tag då jag ville kuta annorlunda så omsatte jag det hela till stegräknaren å kollade av och det funkade djävligt bra. Körde naturligtvis l

Men Camilla då...!!? Du är ju en riktig FunBeat Streak Runner....utan att veta om det!!??

Jag har kört 35 dagar på raken 😀

Asså ni ska veta hur sjukt peppande ni är. Jag är ju nästan sugen på att börja med en gång.
Egentligen tycker jag inte om att löpa, men jag behöver träna mer kondition än jag gör nu då jag nästan enbart kör styrka. Så detta kanske inte är en så dålig utm

Garminklockan är ju helt klart det lättaste alternativet men en vanlig klocka och ca 8min jogg borde räcka. Man får springa längre. Eller så mäter man upp en sträcka i närområdet.
Jag hade ganska lätt då jag har 2st hundar som det är alltid jag som tar si

Martina: Har du en iphone eller andriod telefon (verkar så med tanke på din fråga)? Isf finns det många olika appar som mäter sträckan till dig, som även kan ge dig en liten signal (eller dyl) när du har nåt vald sträcka. Då håller den även koll på tiden

Martina: Har du en iphone eller andriod telefon (verkar så med tanke på din fråga)? Isf finns det många olika appar som mäter sträckan till dig, som även kan ge dig en liten signal (eller dyl) när du har nåt vald sträcka. Då håller den även koll på tiden