Quote from Guest on 25 February 2009, 14:28En ny månad står för dörren och streakgruppen öppnar sina dörrar på vid gavel och välkomnar er att följa med på streakutmaningen under mars månad.
Gör slag i saken och spring in våren med oss!
Spännande upplevelser och många fantastiska löpturer utlovas,
En ny månad står för dörren och streakgruppen öppnar sina dörrar på vid gavel och välkomnar er att följa med på streakutmaningen under mars månad.
Gör slag i saken och spring in våren med oss!
Spännande upplevelser och många fantastiska löpturer utlovas,
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 14:38Och för er som undrar vad som döljer sig bakom att man springer varje dag så har vi som håller på märkt att:
- Man får fler km per vecka utan ansträngning, vilket vi tror ökar uthålligheten...:-)
- Det blir lika självklart att springa som att borsta tände
Och för er som undrar vad som döljer sig bakom att man springer varje dag så har vi som håller på märkt att:
- Man får fler km per vecka utan ansträngning, vilket vi tror ökar uthålligheten...:-)
- Det blir lika självklart att springa som att borsta tände
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 19:53Själv har jag bara hållit på i 56 dagar men jag kan oxså stryka under varenda ord som Peter å Emelie har sagt.
Min flunsa som i vanliga fall borde ha givit mig sängläge i någon dag samt ett oerhört avbrott i träningen gick över på säg tre dagar. När jag v
Själv har jag bara hållit på i 56 dagar men jag kan oxså stryka under varenda ord som Peter å Emelie har sagt.
Min flunsa som i vanliga fall borde ha givit mig sängläge i någon dag samt ett oerhört avbrott i träningen gick över på säg tre dagar. När jag v
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 22:24Och jag kan bara hålla med de tre föregående!
För första gången har jag hållt mig i rörelse en hel vinter. Förvisso Varken säskilt fort eller särskilt långt men endock lite varje dag. Och många av dom kilometrarna hade defenitivt inte blivit av annars. Sä
Och jag kan bara hålla med de tre föregående!
För första gången har jag hållt mig i rörelse en hel vinter. Förvisso Varken säskilt fort eller särskilt långt men endock lite varje dag. Och många av dom kilometrarna hade defenitivt inte blivit av annars. Sä
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 20:51Det här vill jag prova i en månad i alla fall. En kilometer ska väl till och med jag klara även när det känns motigt.
Det här vill jag prova i en månad i alla fall. En kilometer ska väl till och med jag klara även när det känns motigt.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:07Välkommen Emmy! Jag är övertygad om att du klarar det och skulle det mot förmodan vara tungt, säg till så kommer vi att ge dig all uppmuntran vi kan åstadkomma för att hjälpa dig över just den puckeln...:-)
Välkommen Emmy! Jag är övertygad om att du klarar det och skulle det mot förmodan vara tungt, säg till så kommer vi att ge dig all uppmuntran vi kan åstadkomma för att hjälpa dig över just den puckeln...:-)
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:27Tack Peter!
Jag jobbar på att verkligen få rutin på träningen och det här måste ju vara ett toppensätt som både piska och morot 🙂
Tack Peter!
Jag jobbar på att verkligen få rutin på träningen och det här måste ju vara ett toppensätt som både piska och morot 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:29Hallå där Emmy. Kul att du vill vara med oss å streaka å visst kommer du att klara av en km.....lätt som en plätt Jag bodde några år i Sala Backe oxså...Gröna Gatan 9 å vad jag kommer ihåg så var det lite si och så med fina joggingstråk där. Hoppas att de
Hallå där Emmy. Kul att du vill vara med oss å streaka å visst kommer du att klara av en km.....lätt som en plätt Jag bodde några år i Sala Backe oxså...Gröna Gatan 9 å vad jag kommer ihåg så var det lite si och så med fina joggingstråk där. Hoppas att de
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:34Hej Kjell 🙂
Nej, det är lite dåligt med bra vägar att springa på. Framförallt saknar jag att det inte finns någon skog att springa i närheten. Jag älskar inte asfalt. Annars tycker jag att det är ett toppenområde.
Hej Kjell 🙂
Nej, det är lite dåligt med bra vägar att springa på. Framförallt saknar jag att det inte finns någon skog att springa i närheten. Jag älskar inte asfalt. Annars tycker jag att det är ett toppenområde.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 22:02Jag är fortfarande tveksam...
Har svårt att komma mig ut på "minipass" - då jag springer vill jag springa minst 7-8 km och det känns lite jobbigt att tänka sig det sju dagar i veckan.... är det sista chansen att bestämma sig i morgon inför mars, eller??
Jag är fortfarande tveksam...
Har svårt att komma mig ut på "minipass" - då jag springer vill jag springa minst 7-8 km och det känns lite jobbigt att tänka sig det sju dagar i veckan.
... är det sista chansen att bestämma sig i morgon inför mars, eller??