Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Då har även jag skickat in förfrågan 😀

Jag vill också gärna prova att vara med en månad och se om det funkar....
Har just skickat förfrågan till Emelie. 😀

Härligt med så stort intresse, den här månaden blir vi nästan lika många nya som gamla streakare! Men än finns det plats kvar, idag är sista chansen för den här gången!

Så, nu har jag skickat förfrågan. Hur ska jag nu lägga upp det här? Ska morgonpromenad med hunden bli morgonjogg? En månad ska man väl kunna klara 🙂

Jag har precis kollat och det är 1,4 km runt villaomnrådet, det ska jag väl kunna ta dom dagar jag inte springer (för tillfället är målet spring 2 vila 1)

Ansökan skickad !

Kul att ni kommer med allihopa. Hundpromenaden är en perfekt variant de dagar man inte har annan löpning inplanerad. Jag kör det själv och det fungerar perfekt.

Förresten, kom ihåg att det tar ett par-tre veckor innan njutningen att besegra hjärnan varje

Så - nu har jag också ansökt om att få gå med. Jag vill uppleva vårens och ljusets ankomst i min skog. 🙂

Välkommen Camilla och tack för din härliga motivationshöjare. Finns inget bättre sätt att möta våren än i ett parlöparskor...

Thomas - en tur runt villaområdet är klockrent. Det ligger ju liksom där och väntar...
Men förbered dig på att de börjar titta