Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Yvonne; Sista chansen är första mars, så du har en "extra dag"!

Nu har jag släppt in fyra nya streakare inför mars, men visst finns det fler som vill vara med?!

Jag förstår dig helt ut Yvonne....men jag har så att säga fabriserat dom här små-passen inuti mitt vardagsliv. Hämta tidningen blir en extrasväng. Från bussen till jobbet å så tillbaka likaså. Handla mat så blir det rygga och jogging....Ja så hämta posten

Oj vad sugen jag är, kan detta vara det som behövs för att komma igång med löpningen nu? Har precis beslutat för att det är dags att dra ner på skidorna och löpträna mer, detta måste jag fundera på tills imorgon....

Kjell - du gav mig verkligen något att fundera över där...

Jag har ca 400 meter efter morgontidningen, så den rundan behöver ju inte förlängas särskilt mycket de dagar jag inte ger mig ut på nåt "riktigt" pass (dvs ombytt och dusch osv.)

... kanske det

Helt rätt. Jag har lagt om några av mina promenader med hunden så att de blev tillräckligt långa. Istället för en tidningshämtning blev det lite längre i byn. Får nog erkänna att grannarna tittade lite i början, men de vande sig 🙂

Nu känns det som sagt

Okej - jag testar en månad så får vi se hur det går 😀

Skickade just in förfrågan, men glömde totalt en fråga:

Blir man automatiskt utkastad ur gruppen om man inte kan springa en dag pga t.ex. sjukdom?

Nej inte alls, det enda som händer är att din streak börjar om på dag 1. Hoppar du däremot av vill vi gärna att du meddelar Emelie så hon kan ta ur dig ur de aktiva. Då går du med i "Hangaroundgänget" istället till du börjar om igen...

Rätt tänkt Yvonne...jag hämtade bladet i morse 07.15 -10,2 grader C...lådan är 250 meter på andra sidan gamla efyran. Jag glömmer alltid att ta den första gången jag kommer dit (Altzheimer!) utan kommer på det när jag väl är framför trappen igen så det bl

Har ni intagning av nya medlemmar vid varje månadsskifte?