Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 14:30"Man kanske missar mkt om man inte är med i den gruppen"
Det ÄR ju det, och det vill man ju inte (H)
"Man kanske missar mkt om man inte är med i den gruppen"
Det ÄR ju det, och det vill man ju inte (H)
Quote from Karolina Bergsten on 19 November 2008, 15:07Maria 🙂 ja vet!
Maria 🙂 ja vet!
Quote from Olof Robertson on 19 November 2008, 15:12Nu är jag med 🙂
Nu är jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 15:17Trevligt!
Trevligt!
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 12:16Någon som åker bil från Malmö?
Någon som åker bil från Malmö?
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 13:55Träffen har redan varit, Kristin!
Träffen har redan varit, Kristin!
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 16:30Hmm... såg att det blev lite tokigt där... Jag var inne på Maria Nyströms andra tråd och undrade om det var någon som åker bil till Helsingborg på en FB-träff.
Så Maria Nyström... vet du om någon bilar upp?
Hmm... såg att det blev lite tokigt där... Jag var inne på Maria Nyströms andra tråd och undrade om det var någon som åker bil till Helsingborg på en FB-träff.
Så Maria Nyström... vet du om någon bilar upp?
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 18:26Kristin: du får efterlysa lift inom tråden. Det är inte omöjligt att det fixar sig 🙂
Kristin: du får efterlysa lift inom tråden. Det är inte omöjligt att det fixar sig 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 13:35Ska ni ha ent träff i hbg , när och var och hur ?=) har jag missat det?
Ska ni ha ent träff i hbg , när och var och hur ?=) har jag missat det?
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 14:00madelene, du får väl också ta och bli medlem i gruppen så du inte missar något. Idag missade du med några timmar....... jogg och vinterbad (t+)
madelene, du får väl också ta och bli medlem i gruppen så du inte missar något. Idag missade du med några timmar....... jogg och vinterbad (t+)