Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 09:35Hoppas att ni få de trevligt på söndag och fint väder
Hoppas att ni få de trevligt på söndag och fint väder
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 10:38Det får vi nog inte.
Fint väder alltså.
Det får vi nog inte.
Fint väder alltså.
Quote from Olof Robertson on 14 November 2008, 10:45Jag får inte ihop det tyvärr 🙁 Jag hoppas ni får trevligt och hoppas, hoppas, hoppas det blir någon mer gång så jag kan vara med! 🙂 Om inte förr så till våren!
Jag får inte ihop det tyvärr 🙁 Jag hoppas ni får trevligt och hoppas, hoppas, hoppas det blir någon mer gång så jag kan vara med! 🙂 Om inte förr så till våren!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 12:10Jag måste tyvärr skippa träffen. En envis förkylning och alldeles för mycket jobb de senaste veckorna gör att jag håller mig på hemmaplan istället. Hoppar att det blir fler träffar!
Jag måste tyvärr skippa träffen. En envis förkylning och alldeles för mycket jobb de senaste veckorna gör att jag håller mig på hemmaplan istället. Hoppar att det blir fler träffar!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 12:12Ev har jag bil och då kan folk åka med mig hem från Torup till Malmö, dock inte i andra riktningen. Men jag vågar inte lova nåt...
Ev har jag bil och då kan folk åka med mig hem från Torup till Malmö, dock inte i andra riktningen. Men jag vågar inte lova nåt...
Quote from Bjarne Lewin on 14 November 2008, 15:34Tyvärr kan inte jag heller komma. Det är helt omöjligt 🙁
Tyvärr kan inte jag heller komma. Det är helt omöjligt 🙁
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 15:53@Linus
Bra arbetat hoppas att vädret blir perfekt (medvind hela tiden)
@Linus
Bra arbetat hoppas att vädret blir perfekt (medvind hela tiden)
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 12:20Ni som ska med ,hoppas ni få en trevlig dag imorgon ,hoppas att vi som stanna hemma hitta på nåt skoj ,jag ska iaf träna
Ni som ska med ,hoppas ni få en trevlig dag imorgon ,hoppas att vi som stanna hemma hitta på nåt skoj ,jag ska iaf träna
Quote from Marcus Moore on 16 November 2008, 17:58Tusen tack Linus för att du tog initiativ till detta. Och tack Denize för en trevlig runda.
Tusen tack Linus för att du tog initiativ till detta. Och tack Denize för en trevlig runda.
Quote from Olof Robertson on 16 November 2008, 19:40Hoppas ni haft en trevlig eftermiddag! *avis*
Hoppas ni haft en trevlig eftermiddag! *avis*