Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 13:25hade gärna kommit..men missat det och nu jobbar jag..
suck!!
hade gärna kommit..men missat det och nu jobbar jag..
suck!!
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 17:48ja jag kan ju försöka ta med svärmor ,hoppas att hon vill annars får jag kidnappa henne
ja jag kan ju försöka ta med svärmor ,hoppas att hon vill annars får jag kidnappa henne
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 20:56Bra idé Madelene. 🙂
Bra idé Madelene. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 22:50Vi är 3 "funbeatare" Siv, Katarina och Anki som kommer till träffen i Torup på söndag.
Vi är 3 "funbeatare" Siv, Katarina och Anki som kommer till träffen i Torup på söndag.
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 22:58Himla kul. Lasarettets IF kan man alltid räkna med.
Himla kul. Lasarettets IF kan man alltid räkna med.
Quote from Olof Robertson on 12 November 2008, 07:44Jag funderar fortfarande. I så fall åker jag ner till Malmö på lördagen och försöker ta mig därifrån på söndagen. Men gick inte att åka buss hela vägen? Hmm. Hur ska ni andra ta er från Malmö? Ska ni alla cykla?
Jag funderar fortfarande. I så fall åker jag ner till Malmö på lördagen och försöker ta mig därifrån på söndagen. Men gick inte att åka buss hela vägen? Hmm. Hur ska ni andra ta er från Malmö? Ska ni alla cykla?
Quote from mårten jansson on 12 November 2008, 09:03Jag funderar också.. Man kan ta bussen men måste ändå gå 6 km ungefär enligt skånetrafiken.
Jag funderar också.. Man kan ta bussen men måste ändå gå 6 km ungefär enligt skånetrafiken.
Quote from Olof Robertson on 12 November 2008, 10:29Oh gå 6 km låter inte särskilt skoj faktiskt. Hmmm.
Oh gå 6 km låter inte särskilt skoj faktiskt. Hmmm.
Quote from Funbeat user on 12 November 2008, 12:28Vi ska ut till sommarstugan över helgen så vi åker inte från Malmö på söndagen. Vi kommer att ha bilpoolsbil så jag kan säkert komma ner till hållplatsen och hämta upp folk om ni hör av er i tid. Skicka mig i sådana fall ett PM här på funbeat absolut sena
Vi ska ut till sommarstugan över helgen så vi åker inte från Malmö på söndagen. Vi kommer att ha bilpoolsbil så jag kan säkert komma ner till hållplatsen och hämta upp folk om ni hör av er i tid. Skicka mig i sådana fall ett PM här på funbeat absolut sena
Quote from Olof Robertson on 12 November 2008, 12:58Linus, låter jättegulligt! Jag ska fundera hur jag gör. Kan vi inte PM:a och byta mobilnummer så kanske jag kan skriva ett sms? Är inte säkert jag kan bestämma förräns på lördag om jag åker ner. Men annars får jag ta mig dit själv.
Linus, låter jättegulligt! Jag ska fundera hur jag gör. Kan vi inte PM:a och byta mobilnummer så kanske jag kan skriva ett sms? Är inte säkert jag kan bestämma förräns på lördag om jag åker ner. Men annars får jag ta mig dit själv.