Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 00:28vi kanske träffas ,men jag kommer inte ihåg om min svärmor fyllde år eller inte den 16 november
vi kanske träffas ,men jag kommer inte ihåg om min svärmor fyllde år eller inte den 16 november
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 10:59Alla spår börjar på samma ställe och har efter 500 m (eller nåt sånt) en ganska stor backe. I övrigt så är det kuperat med lite upp och ner hela tiden. Det är inte platt.
Alla spår börjar på samma ställe och har efter 500 m (eller nåt sånt) en ganska stor backe. I övrigt så är det kuperat med lite upp och ner hela tiden. Det är inte platt.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 11:41Jag måste försöka komma i form till dess ,haha lite snabbt och bli smal ,men man kunde väl promenera också om man inte kan löpa `?
Jag måste försöka komma i form till dess ,haha lite snabbt och bli smal ,men man kunde väl promenera också om man inte kan löpa `?
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 14:31Madelene, visst går det bra. De flesta som kommer ut till Torup är där för att promenera (eftersom att det är ett så fint strövområde), så det är klart att du ska komma. 🙂
Madelene, visst går det bra. De flesta som kommer ut till Torup är där för att promenera (eftersom att det är ett så fint strövområde), så det är klart att du ska komma. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 16:03Vi brukar ofta åka till Torup för att gå promenader. Kanonfint. Jag tänkte också komma på den här funbeat-träffen. Funderar på att cykla ut på nåt sätt...
Vi brukar ofta åka till Torup för att gå promenader. Kanonfint. Jag tänkte också komma på den här funbeat-träffen. Funderar på att cykla ut på nåt sätt...
Quote from Olof Robertson on 3 November 2008, 16:06Ingen som ska åka ner lite längre norr ifrån? Tänkte åka ner från Halmstad ev, men man kan inte vara i Malmö tidigare än 13.00 på en söndag, varken via SJ eller Swebus. Hur dåligt är inte det?! :@
Funderar på att köra bil om jag kan låna någons, eller s
Ingen som ska åka ner lite längre norr ifrån? Tänkte åka ner från Halmstad ev, men man kan inte vara i Malmö tidigare än 13.00 på en söndag, varken via SJ eller Swebus. Hur dåligt är inte det?! :@
Funderar på att köra bil om jag kan låna någons, eller s
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 16:58Lånar du bil, Jenny så kan du kanske hämta upp mig i Helsingborg?
Så delar vi bensinkostnaden....... jag visste inte att det var så illa med tågen 🙁
Lånar du bil, Jenny så kan du kanske hämta upp mig i Helsingborg?
Så delar vi bensinkostnaden....... jag visste inte att det var så illa med tågen 🙁
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 17:47Anders skriver: "Jag tänkte också komma på den här funbeat-träffen. Funderar på att cykla ut på nåt sätt... "
Är det fler som vill cykla? I sådana fall kanske vi ska köra lite duathlon och börja kl 11 eller liknande strax utanför Malmö med lite racercykl
Anders skriver: "Jag tänkte också komma på den här funbeat-träffen. Funderar på att cykla ut på nåt sätt... "
Är det fler som vill cykla? I sådana fall kanske vi ska köra lite duathlon och börja kl 11 eller liknande strax utanför Malmö med lite racercykl
Quote from Olof Robertson on 3 November 2008, 18:48Maria: absolut!! Jag PM:ar dig närmare och säger hur jag gör!
Maria: absolut!! Jag PM:ar dig närmare och säger hur jag gör!
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 22:20(t+)
(t+)