Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 23:45Nej det kanske blir för meckigt att cykla ut om vi ska byta om och fika mm sen. Inte så kul att hoppa i träningskläderna sen efter en bastu, dusch och kaffe för att ge sin hem... Ska fundera lite...
Nej det kanske blir för meckigt att cykla ut om vi ska byta om och fika mm sen. Inte så kul att hoppa i träningskläderna sen efter en bastu, dusch och kaffe för att ge sin hem... Ska fundera lite...
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 15:01är det okej för er andra om man tar hunden med sig?
är det okej för er andra om man tar hunden med sig?
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 15:41Har sett många hundar som vallar sina hundägare där ute. Vet dock inte om man får ta med hunden in i bastun...
Har sett många hundar som vallar sina hundägare där ute. Vet dock inte om man får ta med hunden in i bastun...
Quote from Bjarne Lewin on 4 November 2008, 20:41Dum fråga, men tror ni att man kan åka rullskidor på spåren där, lite sakta och försiktigt altså...
Förvisso ska jag jobba men det händer att under sker 😉 och skulle jag ha möjlighet så vill jag ju vara med (H:)
Dum fråga, men tror ni att man kan åka rullskidor på spåren där, lite sakta och försiktigt altså...
Förvisso ska jag jobba men det händer att under sker 😉 och skulle jag ha möjlighet så vill jag ju vara med (H:)
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 21:32Nej, rullskidor får du nog tyvärr ta på vägen som ligger i anslutning till området. Det kommer inte att fungera om du inte har skottkärrehjul på skidorna...
Nej, rullskidor får du nog tyvärr ta på vägen som ligger i anslutning till området. Det kommer inte att fungera om du inte har skottkärrehjul på skidorna...
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 18:04Linus jag hoppar nog över cyklingen för jag vill inte cykla från landskrona haha :0
Linus jag hoppar nog över cyklingen för jag vill inte cykla från landskrona haha :0
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:32Evely.
Jag tog mig runt Skryllemilen en gång med rullskidor. Det gick inte så fort och var nog lite farligt emellanåt. Knepigast var det när löv dolde stenar och jag då fick plötliga oväntade stopp.
Min visst går det och jag var mycket nöjd med mig själv
Evely.
Jag tog mig runt Skryllemilen en gång med rullskidor. Det gick inte så fort och var nog lite farligt emellanåt. Knepigast var det när löv dolde stenar och jag då fick plötliga oväntade stopp.
Min visst går det och jag var mycket nöjd med mig själv
Quote from Funbeat user on 5 November 2008, 22:34Vattenskidor borde fungera i lervälling.
Vattenskidor borde fungera i lervälling.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 21:03typiskt jag som ville komma på träffen ,men så fyller min svärmor år den dagen ;7
typiskt jag som ville komma på träffen ,men så fyller min svärmor år den dagen ;7
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 21:52Ta med svärmor 🙂 Jag var ute i vid Torup i dag och promenerade. Kanonfint!
Ta med svärmor 🙂 Jag var ute i vid Torup i dag och promenerade. Kanonfint!