Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Linus: GV-träffen är bara under idesprutarstadiet än så länge.
Kanske Liseberg när alla kommit imål efter varvet, duschat och bytt om.
Vi håller väl på så länge vi orkar och tycker det är trivsamt. 😉

Är osingel å ska springa göteborgsvarvet å träffas gärna! Kommer det mer info här eller ska jag "tjuvkika" i singelgruppen?
😀

OK, please keep us posted then. 🙂 Jag och min fru planerar att köra loppet, så om det funkar så hakar vi kanske på, vore skoj.

Kaske ni kan lägga in information om eventuell Funbeatträff efter Göteborgsvarvet på dess egna sida: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=10518

Kikki: Tjuvkika gärna i singelgruppen. Men jag lägger väl ut lite uppdateringar på lämpliga ställen kan jag tro. 🙂
Lägger en blänkare även i Göteborgsvarvet 2007.

löppass: jag kan alla dagar utom måndagar och torsdagar.

Funbeatträff efter GV: supertrevligt men hoppas att det blir fler gånger eftersom jag ska vara toastmaster på kompisens bröllop. Fruktansvärt taskig planering med tanke på att brudgummen också var

Maria:
Hmm... ja, det får man väl säga var ovanligt dålig planering för bröllopet.. (H)...
Nåväl... vi får väl ha en miniträff i Skövde om en månad. Jag var där idag och åkte skidor på Billingen. Helt underbart härlig dag, även om spåren hade mer att ön

Hej!
Är mer än gärna med!
Skatås eller annan plats funkar utmärkt.
Jag ska ju orka Gbgvarvet, så lite längre vore ju toppen.
helgerna v. 9, 10 och 11 kan jag. Ev någon mer, vet ej i nuläget.

Med anledning av alla hjärtans dag kan ni väl alla få en kram..

Kanske dags för en sammanfattning.

Vardag: (ej må el torsdag och inte försent)
Anders, Christer, Fredrik, Maria, Calle

Helg:
Anders, Crister, Maria, Sofia, Åsa

Så kanske får det bli 2 löppass om alla skall få chansen att vara med.

En vardag:

Förslag

Det ser bra ut tycker jag.
Några 3mil klarar jag nog inte, men det är väl bara att dumpa mig på valfritt ställe.