Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 14:25Linus: GV-träffen är bara under idesprutarstadiet än så länge.
Kanske Liseberg när alla kommit imål efter varvet, duschat och bytt om.
Vi håller väl på så länge vi orkar och tycker det är trivsamt. 😉
Linus: GV-träffen är bara under idesprutarstadiet än så länge.
Kanske Liseberg när alla kommit imål efter varvet, duschat och bytt om.
Vi håller väl på så länge vi orkar och tycker det är trivsamt. 😉
Quote from Karolina Bergsten on 8 February 2007, 14:32Är osingel å ska springa göteborgsvarvet å träffas gärna! Kommer det mer info här eller ska jag "tjuvkika" i singelgruppen?
😀
Är osingel å ska springa göteborgsvarvet å träffas gärna! Kommer det mer info här eller ska jag "tjuvkika" i singelgruppen?
😀
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 14:32OK, please keep us posted then. 🙂 Jag och min fru planerar att köra loppet, så om det funkar så hakar vi kanske på, vore skoj.
OK, please keep us posted then. 🙂 Jag och min fru planerar att köra loppet, så om det funkar så hakar vi kanske på, vore skoj.
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 14:49Kaske ni kan lägga in information om eventuell Funbeatträff efter Göteborgsvarvet på dess egna sida: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=10518
Kaske ni kan lägga in information om eventuell Funbeatträff efter Göteborgsvarvet på dess egna sida: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=10518
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 15:02Kikki: Tjuvkika gärna i singelgruppen. Men jag lägger väl ut lite uppdateringar på lämpliga ställen kan jag tro. 🙂
Lägger en blänkare även i Göteborgsvarvet 2007.
Kikki: Tjuvkika gärna i singelgruppen. Men jag lägger väl ut lite uppdateringar på lämpliga ställen kan jag tro. 🙂
Lägger en blänkare även i Göteborgsvarvet 2007.
Quote from Sissel Svanøe on 9 February 2007, 21:56löppass: jag kan alla dagar utom måndagar och torsdagar.
Funbeatträff efter GV: supertrevligt men hoppas att det blir fler gånger eftersom jag ska vara toastmaster på kompisens bröllop. Fruktansvärt taskig planering med tanke på att brudgummen också var
löppass: jag kan alla dagar utom måndagar och torsdagar.
Funbeatträff efter GV: supertrevligt men hoppas att det blir fler gånger eftersom jag ska vara toastmaster på kompisens bröllop. Fruktansvärt taskig planering med tanke på att brudgummen också var
Quote from Funbeat user on 11 February 2007, 16:55Maria:
Hmm... ja, det får man väl säga var ovanligt dålig planering för bröllopet.. (H)...
Nåväl... vi får väl ha en miniträff i Skövde om en månad. Jag var där idag och åkte skidor på Billingen. Helt underbart härlig dag, även om spåren hade mer att ön
Maria:
Hmm... ja, det får man väl säga var ovanligt dålig planering för bröllopet.. (H)...
Nåväl... vi får väl ha en miniträff i Skövde om en månad. Jag var där idag och åkte skidor på Billingen. Helt underbart härlig dag, även om spåren hade mer att ön
Quote from Funbeat user on 14 February 2007, 17:43Hej!
Är mer än gärna med!
Skatås eller annan plats funkar utmärkt.
Jag ska ju orka Gbgvarvet, så lite längre vore ju toppen.
helgerna v. 9, 10 och 11 kan jag. Ev någon mer, vet ej i nuläget.Med anledning av alla hjärtans dag kan ni väl alla få en kram..
Hej!
Är mer än gärna med!
Skatås eller annan plats funkar utmärkt.
Jag ska ju orka Gbgvarvet, så lite längre vore ju toppen.
helgerna v. 9, 10 och 11 kan jag. Ev någon mer, vet ej i nuläget.
Med anledning av alla hjärtans dag kan ni väl alla få en kram..
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 13:33Kanske dags för en sammanfattning.
Vardag: (ej må el torsdag och inte försent)
Anders, Christer, Fredrik, Maria, CalleHelg:
Anders, Crister, Maria, Sofia, ÅsaSå kanske får det bli 2 löppass om alla skall få chansen att vara med.
En vardag:
Förslag
Kanske dags för en sammanfattning.
Vardag: (ej må el torsdag och inte försent)
Anders, Christer, Fredrik, Maria, Calle
Helg:
Anders, Crister, Maria, Sofia, Åsa
Så kanske får det bli 2 löppass om alla skall få chansen att vara med.
En vardag:
Förslag
Quote from Funbeat user on 17 February 2007, 15:49Det ser bra ut tycker jag.
Några 3mil klarar jag nog inte, men det är väl bara att dumpa mig på valfritt ställe.
Det ser bra ut tycker jag.
Några 3mil klarar jag nog inte, men det är väl bara att dumpa mig på valfritt ställe.