Quote from Funbeat user on 20 February 2007, 12:59Tack tack 🙂
Tack tack 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2007, 11:19Angående gemensam löpning den 10 mars.....
Kan tyvärr inte komma.
Jag ska visserligen vara i Götet och även springa en hel del både praktiskt och teoretiskt, men inte i Skatås....Jag ska gå tvådagarskurs, Löptränarutbildning. Får den dessutom betald
Angående gemensam löpning den 10 mars.....
Kan tyvärr inte komma.
Jag ska visserligen vara i Götet och även springa en hel del både praktiskt och teoretiskt, men inte i Skatås....
Jag ska gå tvådagarskurs, Löptränarutbildning. Får den dessutom betald
Quote from Camilla Höög on 23 February 2007, 15:30Löppass 10 mars i Skatås är inbokat i kalendern och så länge jag inte ska iväg till Trysil eller ngt liknande så kommer jag till Skatås vid 10:00.
Löppass 10 mars i Skatås är inbokat i kalendern och så länge jag inte ska iväg till Trysil eller ngt liknande så kommer jag till Skatås vid 10:00.
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 10:31Bara en liten koll igen.
Imorgon 28/2, 17.30 Skatås, ca 1 timmes löpning.
Hur många kan?
Behöver tiden anpassas?/Anders
Bara en liten koll igen.
Imorgon 28/2, 17.30 Skatås, ca 1 timmes löpning.
Hur många kan?
Behöver tiden anpassas?
/Anders
Quote from Lotta W on 27 February 2007, 13:13Det fungerar för mig, men om det blir någon halvtimme senare blir jag inte ledsen 🙂
Det fungerar för mig, men om det blir någon halvtimme senare blir jag inte ledsen 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2007, 16:1518.00 passar bättre för mig också om ingen annan invänder!?
18.00 passar bättre för mig också om ingen annan invänder!?
Quote from ellen olsson on 28 February 2007, 00:09Jag hinner nog inte. Jag måste packa och göra klart fyra par skidor någotsånär inför helgen...
Jag hinner nog inte. Jag måste packa och göra klart fyra par skidor någotsånär inför helgen...
Quote from Funbeat user on 28 February 2007, 15:47Ok, men då står jag 18.00 kring entrén till motioncentralen.
Så får vi se om det blir någon mer än Christer som dyker upp 😀
Ok, men då står jag 18.00 kring entrén till motioncentralen.
Så får vi se om det blir någon mer än Christer som dyker upp 😀
Quote from Emma Sjöberg on 28 February 2007, 15:52Jag kommer inte iaf!!
Trots att jag börjat springa på ett löpband och tycker det är rätt kul... Mm.. nyhetens behag.. det går nog över det med!
Jag kommer inte iaf!!
Trots att jag börjat springa på ett löpband och tycker det är rätt kul... Mm.. nyhetens behag.. det går nog över det med!
Quote from Funbeat user on 28 February 2007, 16:21Bor du här i närheten, Silva?
och 8:an brukar skottas, det vet du va?:-)
Bor du här i närheten, Silva?
och 8:an brukar skottas, det vet du va?:-)