Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men jag tycker gott Fredrik kan komma, om inte skidorna blir riktigt preparerade har han ju något att skylla på;)

Närheten å närheten.. även med norrlänska ögon mätt så.. njaee.. Även om jag inte gärna vill det så måste jag nog säga att Tierp är hemort 🙂

Fixa skidor.. MEn Fredrik, det kan väl nån annan göra.. dom har tält överallt i Mora där de fixar sånt 🙂

Hur gick det? Hur var det? Blev ni fler än två som kom iväg i regnet?
Blir det repris nästa onsdag?

/Maria-fortfarande snörvlande under filten i soffan 🙁

Jodå, det blev löpning...men inte något luffsande på 8:an utan backintervaller tillsammans med Christer och två klubbkamrater till honom. totalt drygt 12 km för mig. Riktigt bra pass för mig som är en usel backlöpare.

Men jag tror Christer höll igen väld

Nej, jag höll inte igen. Du skötte dig alldeles utmärkt, helt enkelt! Vi får ta något söndagslångpass snart också. Någon mer som hänger på, eller? 🙂

> Fixa skidor.. MEn Fredrik, det kan väl nån annan göra.. dom har tält överallt i Mora där de fixar sånt

Två saker:
- Skidorna fixar man själv om man inte har tillgång till klubb- eller egen vallare.
- Det enda jag täner göra i Mora är att duscha, byta

Skall vi göra ett nytt försök med löppass den 10 mars? Då siktar vi på att bli minst dubbelt så många 😉

I´m in!

...och dubblet så långt!

Får se om man kan haka på nån gång när man är nere och besöker bekanta i GBG, visserligen springer jag inte ännu, men jag ska börja träna nästa vecka, för att kunna springa vårruset om 12 veckor. 🙂

Jag blev ivägskickad på tjänsteresa till Stockholm, och stannar kvar över helgen. Kommer således inte till Skatås på lördag. Finns det springsugna funbeatare i Sockholm med förslag på löpturer på stora Essingen kan ni ju höra av er. Löpgrejerna ligger i v