Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 13:55Herrar 45-49
Herrar 45-49
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 14:03Damer 30-35
Damer 30-35
Quote from j sollerman on 22 November 2011, 14:12Ta de för vad de är. Orka hålla på att dela in alla.
Ta de för vad de är. Orka hålla på att dela in alla.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 14:32Ja jag kan hålla med om att det blir lite överarbetat med alla klasser. Min tanke var väl egentligen att en herr- och damklass kunde räcka. Annars kan det ju vara kvar som det är nu. Ryan bestämmer!
Ja jag kan hålla med om att det blir lite överarbetat med alla klasser. Min tanke var väl egentligen att en herr- och damklass kunde räcka. Annars kan det ju vara kvar som det är nu. Ryan bestämmer!
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 16:18Man behöver ju inte dela in i klasser, bara ange vilken klass någon tillhör, om ni är med på skillnaden?
Man behöver ju inte dela in i klasser, bara ange vilken klass någon tillhör, om ni är med på skillnaden?
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 19:26Mig spelar det ingen roll men är en herre (sist jag kollade) mellan 45-49 om det blir någon uppdelning.
Mig spelar det ingen roll men är en herre (sist jag kollade) mellan 45-49 om det blir någon uppdelning.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 08:57@Ryan, tack, jag hade inte förstått att du höll den tabellen uppdaterad.
@Ryan, tack, jag hade inte förstått att du höll den tabellen uppdaterad.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 10:13Jag har som sagt ny tid på löpning: 31:43
Jag har som sagt ny tid på löpning: 31:43
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 11:43Flindra, lättare om du maila Ryan... 🙂
Flindra, lättare om du maila Ryan... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 11:45Jag hade också missat uppdateringen i första inlägget. Jag är inte förvånad över att vara sist. 45 år, motionär, ansträngnings astma och börjat träna målmedvetet för ett år sedan gör jag framsteg.Jag blir ivrig att hamna näst sist på simmningen det ska in
Jag hade också missat uppdateringen i första inlägget. Jag är inte förvånad över att vara sist. 45 år, motionär, ansträngnings astma och börjat träna målmedvetet för ett år sedan gör jag framsteg.Jag blir ivrig att hamna näst sist på simmningen det ska in