Quote from j sollerman on 2 April 2012, 06:56Blev en stabil 5e plats 🙂 Tack Ryan för engagemanget 🙂
Blev en stabil 5e plats 🙂 Tack Ryan för engagemanget 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 21:51Edit: Dagsns boktips: Låt inte telefonen stava åt dig och låt bli att dubbelkolla vilka ord den egentligen matar ut. Inlägget får så kvar som pedagogiskt exempel 🙂
Tack Ryan för en inspirerande träning, jag hade definitivt tagit i minre på löpningen oc
Edit: Dagsns boktips: Låt inte telefonen stava åt dig och låt bli att dubbelkolla vilka ord den egentligen matar ut. Inlägget får så kvar som pedagogiskt exempel 🙂
Tack Ryan för en inspirerande träning, jag hade definitivt tagit i minre på löpningen oc
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 17:27Det här var en rolig utmaning. 🙂 Även om det inte gick så snabbt för mig.
Jag har ju fortfarande inte kommit till att jogga 5 km på raken utan har varvat jogga och promenera, så det finns nog ytterligare tid att kapa där. Simningen kan säkert bli någr
Det här var en rolig utmaning. 🙂 Även om det inte gick så snabbt för mig.
Jag har ju fortfarande inte kommit till att jogga 5 km på raken utan har varvat jogga och promenera, så det finns nog ytterligare tid att kapa där. Simningen kan säkert bli någr
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 19:19Och jag kryper till korset och erkänner att jag glömde bort vinterutmaningen. Min utmaning var att få till passen på längdskidor, att behöva åka i väg till städer varje gång för att få konstsnö tog mycket tid.
Nu är det vår simning, löpning och snart cyk
Och jag kryper till korset och erkänner att jag glömde bort vinterutmaningen. Min utmaning var att få till passen på längdskidor, att behöva åka i väg till städer varje gång för att få konstsnö tog mycket tid.
Nu är det vår simning, löpning och snart cyk
Quote from j sollerman on 12 August 2012, 13:10Hoppas på fler deltagare i år och kanske utveckling av "tävlingen" =)
Hoppas på fler deltagare i år och kanske utveckling av "tävlingen" =)
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:37När drar den igång?
När drar den igång?
Quote from j sollerman on 12 August 2012, 13:56Förra året va de ju 1 oktober så vi får väl vänta ett tag till 😉
Förra året va de ju 1 oktober så vi får väl vänta ett tag till 😉
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 15:29Hoppas också på en Aquathlon-utmaning vintern -12/13! Börjar simskola om knappt 2 veckor, utamningen vore ju ett perfa sätt att se utveckligen på. 🙂
Hoppas också på en Aquathlon-utmaning vintern -12/13! Börjar simskola om knappt 2 veckor, utamningen vore ju ett perfa sätt att se utveckligen på. 🙂
Quote from Tomas Stöt on 12 August 2012, 15:41Här vill jag vara med tror jag - om knät håller för löpningen så =) och jag behöver små utmaningar som motiverar mig!
(H)
Här vill jag vara med tror jag - om knät håller för löpningen så =) och jag behöver små utmaningar som motiverar mig!
(H)
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 11:57klart detta kommer tillbaka. jag starta en ny tråd i sept och vi kör igång samma datum som innan.
vi killer har en fördel att man kan simma 1500m i borås under en tävling.
Mitt mål är under 43min i år 😉
klart detta kommer tillbaka. jag starta en ny tråd i sept och vi kör igång samma datum som innan.
vi killer har en fördel att man kan simma 1500m i borås under en tävling.
Mitt mål är under 43min i år 😉