Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Hade hoppats kunna göra ett försök till på vardera simning och löpning men det sket sig. Blev ett "långpass" (med mina mått mätt) istället i snöyran här på Söder.

Vill tacka för initiativet Ryan och jag hoppas att du inte gör allvar av ditt hot om att lä

Tack Ryan för din fina tävling, hur skall jag nu motivera min simträning? Har i alla fall gjort en liten förbättring. I fredags var det simrekord 36:06, och förra veckan sprang jag 5 km på 27:43.

Jag hade planerat att försöka förbättra min löptid idag. Efter att ha väntat på bättre väder hela dagen börjar det nu snöa här igen 🙁

Jag har dock en liten förbättring från den 10/3 som jag medvetet har mörkat 🙂
Sista löptiden för mig blev: 24:29

Ta

Tack för en skojig utmaning. Vill se fler av dem i framtiden:-)

Jag föreslår att vi kör en ny tävling från 1a april till siste Juni!

För jag vet att jag kan simma och springa snabbare 🙂

Stort tack Ryan!!!! riktig kul har det varit!

Siste uppdatera kommer imorgon efter min morgon träning. Hoppas alla som vill hittade tid idag att göra en siste försök. Det bli ingen 5km för min del vill inte springa i kall luft och snö 😉

Grattis till alla deltagare!

33st det var många flera än jag trodde skulle reportera tider. och det var änny häftigare att flera reporterad tid förbättring under de siste 6 månader.

Bra tider och kämpat allihopa. jag bli också inspirerad att springa

Norge slår sverige IGJEN! 😉

Takk for en bra utfordring Ryan 🙂

Tack! Det var häftig att ser dig simma din 1500!

Kolla bloggen vi har ändrade tider denna vecka för träning