Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Super Ryan! då lägger jag mig på norrmannens fötter 😉

1500m idag ouppvärmd och i lugnt behagligt tempo på 23:19. En liten förbättring av tidigare resultat. Skulle bara prova en Finis Swimsense som jag fått låna. Fungerade jättebra. Jag tyckte jag hade bra koll på antalet längder jag simmade, men det visade s

Bara fem dagar kvar.

Jag gjorde en riktig bra försök att kom under 25 idag.

25:46 var min 5km tid. Men jag är rädd att min topp fart är förlångsam att klara det. Vi få ser...bara 22sek ner till 5:e plats

Ska jogga lite till under veckan och ger en sis

22 sek grejar du!

vet ej...den 25:46 var tuff. igår och idag känner jag av det i min höger fot. Jag ska jogga ca 30min imorgon under tiden min dotter har simskola, vila upp på fredag och springa så snabbt jag kan på lördag.

bara 3 dagar kvar! Göra ni något på lördag h

Har en liten fundering på att utmana 1500 på fredag. Men det var väldigt jobbigt senast... Och jag måste ju ner på en ännu jobbigare tid för att förbättra min placering.

Ska springa 6H på lördag och är därför ganska pigg i kroppen. Gjorde därför ett test till på 1500m :-).
Nytt pers 32:32 (V).
Tjänade inga placeringar eller sånt men alltid kul med förbättringar

5000m löpning: 19:48 (26 mars 2012)
1500m frisim: 21:18 (29 mars 2012)

Totaltid: 41:06

CrossFitter

Ny har jag lagt In två nya deltagare. Men det var inte lätt att uppdatera listan på telefon. Jag fixa den under fredag.

Kom igen nu två dagar kvar att plocka sekunder eller bjuda in andra.

Bra jobbat Martin!!