Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 18:01Hejsan. Nu har jag simmat 1500m på 26:31.
Ska sticka och pröva maxa på 5km.
Hejsan. Nu har jag simmat 1500m på 26:31.
Ska sticka och pröva maxa på 5km.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 18:33hmm... med tanke på mina tider, är jag ju varken simmare eller löpare... skulle du inte kunna skriva "golf" istället Ryan 🙂 Det är en "sport" jag kan STÅ för att jag är 😉 Golfare i 24 år 🙂
hmm... med tanke på mina tider, är jag ju varken simmare eller löpare... skulle du inte kunna skriva "golf" istället Ryan 🙂 Det är en "sport" jag kan STÅ för att jag är 😉 Golfare i 24 år 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 20:08Ok här kommer mina tider.
Simning 26:31
Löpning 19:03
Jag är löpare!
Ok här kommer mina tider.
Simning 26:31
Löpning 19:03
Jag är löpare!
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 08:09Bruce hoppa i som plats 7 och förstarka min gissning att det kommer att kräver en totalt tid under 45 att nå topp 10.
Efter första månad kan vi ser 26 kompletta resultat och 7st startat med ytterlig 15st som har visat intresse utan någon resultat.
Bruce hoppa i som plats 7 och förstarka min gissning att det kommer att kräver en totalt tid under 45 att nå topp 10.
Efter första månad kan vi ser 26 kompletta resultat och 7st startat med ytterlig 15st som har visat intresse utan någon resultat.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 08:33Bortpetad från top10:-(
Gjorde ett försök att spring 5km snabbt igår, men var lite seg efter en timmes "uppvärmning" på Monarken så jag hamnade på 25:09.
Bortpetad från top10:-(
Gjorde ett försök att spring 5km snabbt igår, men var lite seg efter en timmes "uppvärmning" på Monarken så jag hamnade på 25:09.
Quote from j sollerman on 2 November 2012, 08:42Eftersom jag är förkyld varannan vecka så blir det lite oregelbundet tränat. Men så länge jag ligger topp 10 är jag lugn 😉
Eftersom jag är förkyld varannan vecka så blir det lite oregelbundet tränat. Men så länge jag ligger topp 10 är jag lugn 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 12:25Kalle jag hade halsont var 3:e vecka då började jag med mivitotal sedan har jag inte haft halsont.
Kalle jag hade halsont var 3:e vecka då började jag med mivitotal sedan har jag inte haft halsont.
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 14:04Kapade ytterligare nästan 3min på löptiden idag till 22:54. Första riktiga löppasset efter sex veckors hamstringsskada och bara några glesa joggpass. Fortfarande finns flera minuter att ta av när hamstrings stärkts upp lite mer och jag vågar springa snabb
Kapade ytterligare nästan 3min på löptiden idag till 22:54. Första riktiga löppasset efter sex veckors hamstringsskada och bara några glesa joggpass. Fortfarande finns flera minuter att ta av när hamstrings stärkts upp lite mer och jag vågar springa snabb
Quote from Funbeat user on 2 November 2012, 22:10Ny bättre tid på simningen, 38:32, likt förbannat är jag sämst av oss alla. Men man skall se det positivt. Jag är den som kan förbättra mig mest. Nu blir väl inte simningen direkt prioriterad, det snöar så imorgon bli det skidåkning, men enligt någon komm
Ny bättre tid på simningen, 38:32, likt förbannat är jag sämst av oss alla. Men man skall se det positivt. Jag är den som kan förbättra mig mest. Nu blir väl inte simningen direkt prioriterad, det snöar så imorgon bli det skidåkning, men enligt någon komm
Quote from Funbeat user on 3 November 2012, 12:08Ny simtid på mig idag, marginell förbättring till 31:30. Lite sur på detta, vill under 30 där jag låg i somras. Bara att vända frustration till kämpaglöd! 🙂
Ny simtid på mig idag, marginell förbättring till 31:30. Lite sur på detta, vill under 30 där jag låg i somras. Bara att vända frustration till kämpaglöd! 🙂