Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Vad bra med tids förbättring!!!

Vi har nu 8 tider under 45min. Förra året var det bara 6st...

Jag gjorde ett försök till på 5km i tisdag men var några sek över med 23:18. Men det var lovande då jag spräng så mycket jämnare än någonsin:
4:38 4:39 4:41

Wtf!? Slagen med en sekund i totalen av Bruce! Nu blev jag om inte annat väldigt motiverad att förbättra mig 😉

haha, hade jag tur!! Men har mer att ge på simning tror jag..och lite till på löpningen!!
Nu kör vi!

Hade hoppats på bättre men man får det man förtjänar :-).
En liten liten förbättring men PB är PB
Ny simtid: 31:09

Förbättrade löptiden med 40s till 21:50 idag, vilket innebär att jag klättrar en placering totalt till 13e-platsen och två plac i löpningen till 14e. Trots att jag klassat mig som löpare och sprungit klart fortare än jag simmat (26:08) har jag fortfarande

Fixade till en ny simtid igår.
28:35.
Lite svårare för Janne att komma förbi 😉

GRRR! Ointaglit :-(.Hade tänkt attackera dej i helgen, men nu får jag hitta på något annat ;).

Ryan,

Här är en till som vill vara med och leka - framförallt nyttigt att ha en tid att jobba mot som referens i bassängen.

Första försöket på 1500 m: 28.10 i Eriksdalsbadet idag.

Definitivt en löpare...

Ny tid på simningen: 27:57 igår. Segt var det, kramp i benen i varje avspark på andra halvan. Hoppas kunna bättra rejält ännu - har trots anmält mig som simmare...

Det tog sin tid men nu kan jag äntligen komma in på banan efter att ha hunnit både springa och simma. Löptid 21.46 och simtid 22.41. Borde som simmare (iaf mer än löpare) kanske ha omvända tider men det var lite slalomsimning mellan folk idag. Borde gå at