Quote from j sollerman on 3 December 2012, 12:28Får nog ligga utanför topp 10 ett tag. Hela hösten har jag varit förkyld så jag har inte tränat alls. Men får jag vara frisk i december ska jag försöka mig på en ny löptid i mellandagarna.
Får nog ligga utanför topp 10 ett tag. Hela hösten har jag varit förkyld så jag har inte tränat alls. Men får jag vara frisk i december ska jag försöka mig på en ny löptid i mellandagarna.
Quote from Funbeat user on 5 December 2012, 22:52Idag gjorde jag nog nånting rätt, ny simtid är 32:23
Med lite mindre med flytleksaker och lekande barn så kanske det hade kunnat gått ner mot 32 blankt också.
Idag gjorde jag nog nånting rätt, ny simtid är 32:23
Med lite mindre med flytleksaker och lekande barn så kanske det hade kunnat gått ner mot 32 blankt också.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 08:34Ny simtid, 30.20. Liten men dock en förbättring!
Ny simtid, 30.20. Liten men dock en förbättring!
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 08:37Gör nog ett försök att förbättra löpningen denna veckan, bara någon sekund till topp 20 ju:)
Gör nog ett försök att förbättra löpningen denna veckan, bara någon sekund till topp 20 ju:)
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 13:26Frågan är om man hinner med ett nytt försök på simningen innan juluppehållet??? Borde ju faktiskt vara läge för det.
Frågan är om man hinner med ett nytt försök på simningen innan juluppehållet??? Borde ju faktiskt vara läge för det.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 13:37Juluppehåll? 23e och 27e är ju drömdagar för simning, ofta väldigt bra med plats i bassängen, och så är man extra motiverad inför/efter all julmaten.
Juluppehåll? 23e och 27e är ju drömdagar för simning, ofta väldigt bra med plats i bassängen, och så är man extra motiverad inför/efter all julmaten.
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 13:21Kan ju vara som Erik säger, men om man följer sina barns simschema så är terminen snart slut.
Plats 1-4 klarade sig även danna gång. De senaste månadernas simning resulterade inte i någon resultatförbättring. 🙁
Rikigt besviken!
Kan ju vara som Erik säger, men om man följer sina barns simschema så är terminen snart slut.
Plats 1-4 klarade sig även danna gång. De senaste månadernas simning resulterade inte i någon resultatförbättring. 🙁
Rikigt besviken!
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 17:40Jaha, då har jag simmat mot klockan igen. I en månad har jag försökt att förbättra min teknik, tyckte att jag simmade så fort. Min tid är nu 37:28 fortfarande sist men vänta bara, det skall tränas...
Jaha, då har jag simmat mot klockan igen. I en månad har jag försökt att förbättra min teknik, tyckte att jag simmade så fort. Min tid är nu 37:28 fortfarande sist men vänta bara, det skall tränas...
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 19:44Ny simtid: 32:06 Nu är man under timmen iallafall.
Löptid får man väl vänta med, 80 cm snö och 18 grader kallt gör ju inte förhoppningarna för att fixa ens en skaplig tid så väldigt stora.
Ny simtid: 32:06 Nu är man under timmen iallafall.
Löptid får man väl vänta med, 80 cm snö och 18 grader kallt gör ju inte förhoppningarna för att fixa ens en skaplig tid så väldigt stora.
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 11:33Ny reviderad simtid, den förra var en felräkning på 100 m för mycket så den nya är 00:32:29
Så det blir någon placeringsklättring, mer tar vi på sylvesterloppet (H)
Ny reviderad simtid, den förra var en felräkning på 100 m för mycket så den nya är 00:32:29
Så det blir någon placeringsklättring, mer tar vi på sylvesterloppet (H)