Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 09:23Hola!
Jodå, det är planerat.. eller inte planerat men önskvärt. =)Det har bara inte blivit av men det kommer, i god tid innan mars.
Hola!
Jodå, det är planerat.. eller inte planerat men önskvärt. =)
Det har bara inte blivit av men det kommer, i god tid innan mars.
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 16:27Försökte gå ur bekvämlighetszonen idag och kom ner på 29.01 🙂
Mest beroende på att jag helt enkelt var jämnare mot de bättre varvtiderna. De snabba varven gick inte nå direkt snabbare än sist, utan alla varv gick ungefär lika snabbt. Har varit med spridn
Försökte gå ur bekvämlighetszonen idag och kom ner på 29.01 🙂
Mest beroende på att jag helt enkelt var jämnare mot de bättre varvtiderna. De snabba varven gick inte nå direkt snabbare än sist, utan alla varv gick ungefär lika snabbt. Har varit med spridn
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 16:53vad menar du med varv?
vad menar du med varv?
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 17:17ett varv = 50 meter (25-metersbassäng) Jag använder mellantiderna på klockan för att hålla reda på antalet varv och får då samtidigt bra statistik hur jag simmar.
ett varv = 50 meter (25-metersbassäng) Jag använder mellantiderna på klockan för att hålla reda på antalet varv och får då samtidigt bra statistik hur jag simmar.
Quote from Håkan Öhling on 21 December 2012, 17:18Det blev en attack på Ryans ledningstid på 1500 idag - 19:30 🙂
Det blev en attack på Ryans ledningstid på 1500 idag - 19:30 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 20:28Simmade bredvid Wolff i kortbana idag: 24:26. Ryan: Om du inte simmar i kortbana så kommer jag stryka detta resultat.
Simmade bredvid Wolff i kortbana idag: 24:26. Ryan: Om du inte simmar i kortbana så kommer jag stryka detta resultat.
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 20:54jag kommer inte att simma i en 50m bassäng igen till höst 2013. så det bli 1500 i 25m i mars och ev någon gång i slutet av jan om ska kolla formen. 51s låta mycket men jag tror jag har det i mig att utmana dig 😉
jag kommer inte att simma i en 50m bassäng igen till höst 2013. så det bli 1500 i 25m i mars och ev någon gång i slutet av jan om ska kolla formen. 51s låta mycket men jag tror jag har det i mig att utmana dig 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 21:51Löpningen går frammåt. Planen är att springa 3km 2ggr per vecka men skippar ett pass om ben eller knän ömmar. Skulle nog kunna springa 5km ner mot 30min nu men inte fortare... inte med den rundan jag springer nu iaf. Pulsen ligger fortfarande tokhögt men
Löpningen går frammåt. Planen är att springa 3km 2ggr per vecka men skippar ett pass om ben eller knän ömmar. Skulle nog kunna springa 5km ner mot 30min nu men inte fortare... inte med den rundan jag springer nu iaf. Pulsen ligger fortfarande tokhögt men
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 22:22Uppståndelsen efter ny bästa tid gjorde visst att min senaste tid inte blev uppdaterad 😛
Uppståndelsen efter ny bästa tid gjorde visst att min senaste tid inte blev uppdaterad 😛
Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 22:31fixat
fixat