Quote from Funbeat user on 23 December 2012, 18:25Crawl gjorde gott för längdskidåkningen och det är det jag sysselsatt mej med senaste tiden så jag har förhoppning om att skidåkningen gjort gott för crawlen så jag kan förbättre tiden framöver. Om inte annat så ger det snygga armmuskler i allafall 🙂
Crawl gjorde gott för längdskidåkningen och det är det jag sysselsatt mej med senaste tiden så jag har förhoppning om att skidåkningen gjort gott för crawlen så jag kan förbättre tiden framöver. Om inte annat så ger det snygga armmuskler i allafall 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2012, 13:51Hoppas på samma som du där Ingela, har också mest skidat ett tag och ska simma imorgon. Dock ingen tidtagning denna gång. Snygga armar är inte att förringa! 🙂
Hoppas på samma som du där Ingela, har också mest skidat ett tag och ska simma imorgon. Dock ingen tidtagning denna gång. Snygga armar är inte att förringa! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 18:38Hejhej! Nu har jag så äntligen presterat en tid på simningen. 35 minuter tog det, och det var väldigt behagligt och trevligt, så jag gissar att det borde gå att putsa tiden en del innan utmaningen är slut.. Så även 5 km-tiden!
Hejhej! Nu har jag så äntligen presterat en tid på simningen. 35 minuter tog det, och det var väldigt behagligt och trevligt, så jag gissar att det borde gå att putsa tiden en del innan utmaningen är slut.. Så även 5 km-tiden!
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 17:46Bra känsla och riktigt fina vintervägar gjorde att jag passade på att hyfsa löptiden till 25:04 idag.
Bra känsla och riktigt fina vintervägar gjorde att jag passade på att hyfsa löptiden till 25:04 idag.
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 18:23Topp 25 har nu skapat en lucka....
Topp 25 har nu skapat en lucka....
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 20:35Den där luckan måste täppas igen så snart som möjligt 😉 😉 😉
Den där luckan måste täppas igen så snart som möjligt 😉 😉 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 21:47Ja, kom igen nu Johan! Du har tempot i kroppen sä det är bara att trycka på i 5km nu(H)
Ja, kom igen nu Johan! Du har tempot i kroppen sä det är bara att trycka på i 5km nu(H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 08:30Jag ska också prestera två tider snart. Jag bara samlar mig lite för att bli utskrattad för min simtid. (H)
Jag ska också prestera två tider snart. Jag bara samlar mig lite för att bli utskrattad för min simtid. (H)
Quote from Funbeat user on 31 December 2012, 07:37Halvvägs genom!
Lycka till alla som göra ett försök idag! Själv köra jag mot Kalmar och ska testa en 5km.
Halvvägs genom!
Lycka till alla som göra ett försök idag! Själv köra jag mot Kalmar och ska testa en 5km.
Quote from j sollerman on 31 December 2012, 09:20Om de inte är halt borde du springa under 22 🙂 Lycka till
Om de inte är halt borde du springa under 22 🙂 Lycka till