Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Crawl gjorde gott för längdskidåkningen och det är det jag sysselsatt mej med senaste tiden så jag har förhoppning om att skidåkningen gjort gott för crawlen så jag kan förbättre tiden framöver. Om inte annat så ger det snygga armmuskler i allafall 🙂

Hoppas på samma som du där Ingela, har också mest skidat ett tag och ska simma imorgon. Dock ingen tidtagning denna gång. Snygga armar är inte att förringa! 🙂

Hejhej! Nu har jag så äntligen presterat en tid på simningen. 35 minuter tog det, och det var väldigt behagligt och trevligt, så jag gissar att det borde gå att putsa tiden en del innan utmaningen är slut.. Så även 5 km-tiden!

Bra känsla och riktigt fina vintervägar gjorde att jag passade på att hyfsa löptiden till 25:04 idag.

Topp 25 har nu skapat en lucka....

Den där luckan måste täppas igen så snart som möjligt 😉 😉 😉

Ja, kom igen nu Johan! Du har tempot i kroppen sä det är bara att trycka på i 5km nu(H)

Jag ska också prestera två tider snart. Jag bara samlar mig lite för att bli utskrattad för min simtid. (H)

Halvvägs genom!

Lycka till alla som göra ett försök idag! Själv köra jag mot Kalmar och ska testa en 5km.

Om de inte är halt borde du springa under 22 🙂 Lycka till