Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

@Janne (t+) jag har 3kg extra. Var 86kg Jul och 89.3kg efter NyÅr 😉

Jag fixa listan senare imorgon kväll men kan passa på sprida lite info om en tränings dag/tävling för ni som gillar simma/springa. Om jag är hemma den långhelg har jag några som jag vil

Fattar piken fast den var fin 😉 Ryan. Gjorde ett halvhjärtat försök för en vecka sedan i Key West men ryggen har gjort sig påmind så det har mest blivit lätt löpning. Däremot har jag simmat snabbt, eller tyckte i alla fall det tills jag kom på att bassä

Väntar med spänning på en ny uppdatering av listan 🙂

Nu har jag också två tider! Som nybörjarcrawlare och rehablöpare efter envist löparknä är jag ändå rätt nöjd med att kunna säga...

Löpning 5 km - 30:24

Simning 1500 m - 40:20

Borde kunna kapa lite till sista mars iaf! 🙂

sorry Johan.....uppdaterat nu 😉

Sara du få ta Ted ut med dig nästa gång du springa. det behövs flera simmare på topp 😉
Bra jobbat själv!

Lägger till tider så att jag är med på listan.

Löpning: 24:58
Simning: 28:18

Simningen var egentligen ett 100*100 pass (som jag tyvärr fick lägga av vid 60) med start 1:50 och en extra minut vid varje km. Så med totalt ca 4 minuters vila inbakat i tiden

Välkommen Mattias! Kanske inte topp 10 men en tid under 50 kan du kämpa på...

Nu jäklar. Sticker och springer 5000 m på onsdag, Nu ska jag upp på först plats!!!

Äntligen en ny tid att rapportera. 27:13 på 5km i halkan, förbättring med 3,5 minuter. Det går åt rätt håll. Tyvärr ingen simtid ännu, men det kommer.

Ryan: jag är simmare, ser att det inte kommit med i listan ännu.

Mina första noteringar:
Löptid: 21:31 (mellantid på ett 10km lopp i Las Vegas 17/11)
Simtid: 29:07 (50m pool Playitas 7/1)