Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Vilken rolig grej! Jag vill självklart vara med. Jag återkommer så fort jag fått chansen att ta tiden på någon av distanserna. Vilken kategori av idrottare är då jag? Skratta inte nu, men skulle nog kalla mig för gammal avdankad skidåkare. Kör lite triath

Även den som är sämst kan bättra sig! 🙂 Ny simtid = 39:59.

Bra Sara!

Linda vi kommer att köra en 1500 på träning den 24 mars. Så om du hitta en tid att göra det själva inom kort kan vi ser om din träning och crawl kurs har gjort något 😉

Ryan, perfekt! Jag ska försöka få till 1500 meter någon gång i veckan.

Ny tid på simning 27:10 - det var från den senare 1,5an idag, den första gick på 29. Konstigt, men jag är nöjd 🙂

Äntligen ett nytt resultat som om jag ser rätt bör ta mig uppåt ett par placeringar. Simmade en distansserie idag där de första 1500 inklusive ett par vilor mellan 5 och 15 sekunder gick på 22.28, så det bör finnas lite mer att hämta när jag väl lyckas ta

Sådärja, skönt att inte ligga en stackars sekund efter närmast framförvarande :-). Men nu har jag å andra sidan 5 sekunder upp till plats 7 och 12 till plats 6 så det blir nästa utmaning att kapa dessa. Upp till femte plats är det en knapp minut vilket ka

🙂

jag hoppas att kunde knappa 66s och vara nära mot 41:30 innan utmaning är slut. (38s på 1500 och 28s på 5km)

Jag hittade den här tråden nyligen. Intressant, det här vill jag vara med på. Jag har en löpning från 9 oktober på 5km som gick på 18.46. Simningen får jag återkomma med.

Välkommen Henri! Det var en bra löptid.

Ska var intressant att ser vad du har för simtid....