Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också visat intresse och är också på väg tillbaka efter skada. Men sedan var det ju det där med simningen... Vi får väl se om det blir något av det.

32:29 är min nya tid på 1500m. Teknikträningen har gett resultat!

32:29 är min nya tid på 1500m. Teknikträningen har gett resultat! Min nya tid är absolut värd en dubbelpost!

Känns ju nästan hopplöst att få till snabbdistans nu, så lägg in mitt tröskelpass från 2 januari då de 5 mittenkilometrarna gick på 21.20 så har jag en tid!

Och ett riktigt bra skäl att ge mig ut och jaga. Är det bara en bra plogad sträcka så ska det ju

Och, ja, jag är löpare även om tiden inte riktigt speglar det 😉

Nu har jag simmat 1500m på 27:03. Den här tiden ska dock förbättras, hoppas jag 🙂

Ny tid på 5 km att rapportera: 24:36. Dubbar till skorna gjorde susen. Sen är det det här med simningen... skall iaf köra premiärpass för säsongen imorgon. Inte säkert det blir 1500 dock, får se vad passet innehåller.

Ryan: Jag kommer inte med några tider i år. Löpning är inte för mig, särskilt inte med en kilometer snö ute. 🙂

Lyckades få till en 1500:ing idag ändå. Landade på 21:37. Lite långsammare än jag ville, men man skall ju ha något att förbättra också.

40 kompletta tider nu!

41 simtider och 44 löptider

ser ut som vi kan bli över 50 på årets utmaning. Kämpa på!