Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ny bästa löptid: 22.36
Sista simförsöket igår gick inge vidare, märktes att simträningen inte varit kontinuerlig sista veckorna.

En strulig axel och en bråkande vadmuskel, blir inga fler maxningar innan månaden är slut för min del.

Idag var det dags för sista insatsen för min del. Med soligt väder, bra väglag (90% asfalt 10% blankis), snabba skor, snabba kläder och bra form var det upplagt för ett snabbt 5km-lopp, hade ju en minut att kapa... Allt funkade bra och jag landade på 21:5

Jag missade sista chansen Ryan, 25an var inte simbar idag, och dagsformen var inte i närheten för att sätta PB i långbana. Skit...

Hej Ryan! Superstort tack för denna stora inspirationskälla under vintern! Bra jobbat till alla deltagare, speciellt alla de ca 30 som var snabbare än jag 😉

Jag måste i rättvisans namn påpeka att min senaste löptid verkar ha kommit in som simtid, så mi

Bra jobbat allihopa!

Grattis Torbjörn för vinst!

Det har varit rolig att ser alla pressa sina tider. Jag åter kommer i sept med nästa års upplägg. 1 okt - 31 mars. Ni som har haft det svårt att springa under vinter kanske kan planera redan nu er snab

Mina tider stämmer. Lika på sekunden =)

Vad tror du Ryan, återkommer denna i år i din regi?

Vore kul 🙂

ja, jag fixa det igen. hade tänkte att lägg ut detta 1 sept, men har haft annat i huvud.....