Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

2 simpass gjorda crawlen känns mycket bättre än innan uppehållet simning fungerar suveränt som rehab. 30-40 min klarar axlarna i dag med blandade simsätt. Jag är såååå glad att det fungerar:-)

Rolig utmaning! Jag har ingen aning om vilken tid jag kan prestera på 1500m simning. 5km löpning kan gå på 27 min en bra dag. Återstår att verkligen genomföra också...

Har kört flera simpass min 34 min från förra utmaningen är redan på väg att kapas .... men det där med att kapa flera min från 5km löpning är nog svårare 🙁

Nu har jag skaffat halvårskort på Badet/gymmet så nu j-a ska det bli simma och styrketräning till tusen.

Borde kunna få in ett 1500m lopp & 5k löp per månad!

om en vecka kan ni börja registrera tiderna....

Ska var kul att ser hur många hitta hit i år. Förra året var vi 33 och redan nu har jag sett några nya namn.

Minst 50 i år =)

Kanske missade det nånstans, men jag trodde att ni sprang och simmade direkt efter varandra. Om jag fattar det rätt från diskussionen här så gör ni inte det.

Och nästa fråga är om man ska registrera varje gång man förbättrat tiden eller om det är någon b

nej ingen krav att man göra de på samma dag.

varje gång du har en bättre tid kan du posta det eller du kan vänta. Roligare om alla posta sina tider löpande för att motivera andra.

Vänta man till siste vecka i mars är det inte lika spännande.

Har tagit lite test på 5 km prestationen so far och jag är nöjd. Hoppas jag kan prestera liknande eller bättre under vintern så man får bra tid här =)

Var är det man registrerar sin tid? Skickar ett PM till dig eller bara skriver ner det här direkt i trå

Skriv i tråden. Annars kanske andra missar att du förbättrat dig.