Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 12:45Motionär hade vi med förra vintern om det inte får vara med som alternativ väljer jag simmare. Jag är inte bäst på något men simning brinner jag mer för.
Motionär hade vi med förra vintern om det inte får vara med som alternativ väljer jag simmare. Jag är inte bäst på något men simning brinner jag mer för.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 13:12Äh vafan, det är väl lika bra att kliva med här också så man har något att testa sig med 🙂
43 år, motionstriathlet med simbakgrund. Borde kunna komma lite under 45 minuter totalt men går ut mjukt med att redovisa första 5 km på min halvlugna runda igår
Äh vafan, det är väl lika bra att kliva med här också så man har något att testa sig med 🙂
43 år, motionstriathlet med simbakgrund. Borde kunna komma lite under 45 minuter totalt men går ut mjukt med att redovisa första 5 km på min halvlugna runda igår
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 14:26Stefan får nog snällt lugna sig lite till den 1 okt då årets Aquathlon startar.
Stefan får nog snällt lugna sig lite till den 1 okt då årets Aquathlon startar.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 14:4347 år, motionstriathlet 🙂
47 år, motionstriathlet 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 15:42OK, sorry, hade kanske missat att alla tider folk svänger sig med i tråden är från förra året?
Hursomhelst, kul att ha något sätt att notera sin utveckling under träningssäsongen, får se till att simma en 1500 snarast då jag är i halvkass simform f.n eft
OK, sorry, hade kanske missat att alla tider folk svänger sig med i tråden är från förra året?
Hursomhelst, kul att ha något sätt att notera sin utveckling under träningssäsongen, får se till att simma en 1500 snarast då jag är i halvkass simform f.n eft
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 16:45Ett problem jag har är att jag alltid tappar räkningen på hur många längder jag simmat egentligen. 😉
Ett problem jag har är att jag alltid tappar räkningen på hur många längder jag simmat egentligen. 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 19:01IceMan: Då kan jag rekommendera en sån här: http://www.chainreactioncycles.com/Kits.aspx?ModelID=88255
IceMan: Då kan jag rekommendera en sån här: http://www.chainreactioncycles.com/Kits.aspx?ModelID=88255
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 19:39Det här börjar bra jag gjorde personbästa på 5km löpning i dag med god marginal. Efter att löptränat i 7v å 1,5gång per vecka.
Klockan Maria rekomenderar ser frestande ut men om man ändå ska investera i simklocka finns det någon klocka som kan mäta distan
Det här börjar bra jag gjorde personbästa på 5km löpning i dag med god marginal. Efter att löptränat i 7v å 1,5gång per vecka.
Klockan Maria rekomenderar ser frestande ut men om man ändå ska investera i simklocka finns det någon klocka som kan mäta distan
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 20:10Då väljer jag att kalla mig simmare, även om jag skäms lite eftersom jag en gång varit just det men nu snarare är ex-simmare. Simmare emeritus, kanske? Eller "simmare"?
Då väljer jag att kalla mig simmare, även om jag skäms lite eftersom jag en gång varit just det men nu snarare är ex-simmare. Simmare emeritus, kanske? Eller "simmare"?
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 20:1337 år och nybörjare i både simning å löpning 🙂
37 år och nybörjare i både simning å löpning 🙂