Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 16:03Tack för tipset, MariaT. Jag har funderat på att köpa en sån simklocka men jag är skeptisk till hur de fungerar, funkar dom verkligen? Hur kan de känna av hur många längder jag simmat? Fungerar de med alla simsätt?
Tack för tipset, MariaT. Jag har funderat på att köpa en sån simklocka men jag är skeptisk till hur de fungerar, funkar dom verkligen? Hur kan de känna av hur många längder jag simmat? Fungerar de med alla simsätt?
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 16:28Jag simmar med en 310xt. Sen är det bara att tryck "lap" vid 50m vändning. Inte helt optimalt men det fungerar.
Jag simmar med en 310xt. Sen är det bara att tryck "lap" vid 50m vändning. Inte helt optimalt men det fungerar.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 16:41Snälla hålla tråden till ämne.
Där finns massor med tråder om klockor
Tack
Snälla hålla tråden till ämne.
Där finns massor med tråder om klockor
Tack
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 17:40¨Hänger gärna på.
¨Hänger gärna på.
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 19:47Huuuuu vad jobbigt. Simningen är ju inga problem för mig som gammal simmare men jag har ju inte ens kommit igång med min löpning ännu. Svårt dock att vara 100% säker på att man räknat rätt i bassängen. Blir ofta att tankarna vandrar och var det nu 550m ja
Huuuuu vad jobbigt. Simningen är ju inga problem för mig som gammal simmare men jag har ju inte ens kommit igång med min löpning ännu. Svårt dock att vara 100% säker på att man räknat rätt i bassängen. Blir ofta att tankarna vandrar och var det nu 550m ja
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 20:07Ted: jag spräng 14km i 2010, 30km i 2011 pga detta utmaning och efter idag 303km.
fram till aug far det bara 3-5km rundor. i aug 4-5st 10km+ och nu i sept 2st 20km. så som gammal simmare kan jag säg att det gå.
du har 6 månader på dig att träna upp til
Ted: jag spräng 14km i 2010, 30km i 2011 pga detta utmaning och efter idag 303km.
fram till aug far det bara 3-5km rundor. i aug 4-5st 10km+ och nu i sept 2st 20km. så som gammal simmare kan jag säg att det gå.
du har 6 månader på dig att träna upp til
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 20:30Ryan: Jag har en 4,6km runda och en på 7,6km som jag tar mig runt. I ungefär 4 veckor har jag sprungit 3min och gått 3min runt hela. Nu i torsdags ökade jag till att springa 4min och gå 3min och efter det passet är jag grymt skeptisk att det ska bli någon
Ryan: Jag har en 4,6km runda och en på 7,6km som jag tar mig runt. I ungefär 4 veckor har jag sprungit 3min och gått 3min runt hela. Nu i torsdags ökade jag till att springa 4min och gå 3min och efter det passet är jag grymt skeptisk att det ska bli någon
Quote from Funbeat user on 29 September 2012, 23:17Stefan - det hade räckt att trycka på "svara på tråden" och sen inte ens skriva inlägget *fortsätter glatt spamma* 😀
Stefan - det hade räckt att trycka på "svara på tråden" och sen inte ens skriva inlägget *fortsätter glatt spamma* 😀
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 11:44När det gäller löpning har jag inga problem att springa 5km på tider kring 22 min, trots att jag aldrig tränat löpning. Skulle nog kunna kapa tiden en bra bit till om jag satsade seriöst på det. Simningen är det värre med, men ska försöka få till ett res
När det gäller löpning har jag inga problem att springa 5km på tider kring 22 min, trots att jag aldrig tränat löpning. Skulle nog kunna kapa tiden en bra bit till om jag satsade seriöst på det. Simningen är det värre med, men ska försöka få till ett res
Quote from Tomas Stöt on 30 September 2012, 18:55Tur att man har ett tag på sig!
en månad efter den tragiska Tjejmilen är foten ff skruttig. Nu haltar jag inte, men känner av
det då och då och fotknölen är något svullen...men jag tror det går åt rätt håll
Tur att man har ett tag på sig!
en månad efter den tragiska Tjejmilen är foten ff skruttig. Nu haltar jag inte, men känner av
det då och då och fotknölen är något svullen...men jag tror det går åt rätt håll