Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 13:31man springa inte på löpband 😉 Utan man bara lyfta föterna. För mig är det två helt olika aktiviteter.
att spring inomhus på bana skulle gå, men då är det orättvis till alla andra om inte har access till ett inomhusidrottshal.
regler fungerade förra
man springa inte på löpband 😉 Utan man bara lyfta föterna. För mig är det två helt olika aktiviteter.
att spring inomhus på bana skulle gå, men då är det orättvis till alla andra om inte har access till ett inomhusidrottshal.
regler fungerade förra
Quote from j sollerman on 1 October 2012, 13:32Till söndag ska ja ha två tider att rapportera.
Till söndag ska ja ha två tider att rapportera.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 13:33jag med Kalle 😉
jag med Kalle 😉
Quote from j sollerman on 1 October 2012, 14:34Gissar att dina är betydligt bättre än mina. Jag funderar på att åka in till Borås på fredag och kolla 1500 meter. Då kan jag heja fram dig till en tid under 19 😉
Gissar att dina är betydligt bättre än mina. Jag funderar på att åka in till Borås på fredag och kolla 1500 meter. Då kan jag heja fram dig till en tid under 19 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 17:16Jag tycker också man borde få springa på löpband. Bor man i den norra delen av landet så är löpning utomhus inget alternativ under större delen av Winter Aquathlon perioden.
Jag tycker också man borde få springa på löpband. Bor man i den norra delen av landet så är löpning utomhus inget alternativ under större delen av Winter Aquathlon perioden.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 17:38Om man inte har ett kalibrerat löpband så kan man lika gärna gissa sin tid istället för att springa.
De håller väldigt sällan den fart de anger.
Om man inte har ett kalibrerat löpband så kan man lika gärna gissa sin tid istället för att springa.
De håller väldigt sällan den fart de anger.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 18:16Det blev inget 1500m idag. För mycket folk:-(
Det blev inget 1500m idag. För mycket folk:-(
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:095km: 23:05.
Inte direkt att optimalt springa Skatåsfemman och trycka på i uppförsbackarna, men nu har jag en siffra iaf.
5km: 23:05.
Inte direkt att optimalt springa Skatåsfemman och trycka på i uppförsbackarna, men nu har jag en siffra iaf.
Quote from j sollerman on 1 October 2012, 19:10Ryan, bestämmer reglerna och dom är bra. Starta något eget om ni inte är nöjda.
Ryan, bestämmer reglerna och dom är bra. Starta något eget om ni inte är nöjda.
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 19:11är skatåsfemman kalibrerad?
är skatåsfemman kalibrerad?