Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ryan: Finns det inget simrekord runt 2:03? Alltså timmar och minuter, inget annat... 😉

OK, här kommer en till som behöver utmaningar i vinter, jag hänger gärna med på det här. Följde förra årets tråd men kunde inte vara med pga elak hälsporre, i år finns inga ursäkter... trodde jag tills idag då jag fick en lite bristning i höger vad när ja

Per:
10km är narmaste med en tid på 1:51 (tror jag). Men då var det OW så om man vill kan vi har ett sommar/höst utmaning kan det ser ut så här: 10km OW + en maraton 😉

I morgon kör vi! Hur många kommer att köra ett dubbel-pass första dagen? För min del skulle det vara enda chansen att ta ledningen 😉

Jag är ledig i morgon och har allt lekt med tanken på ett dubbelpass vet inte om kroppen skulle orka.Vet inte ens om jag klarar simma 1500m i sträck jag vet att man får vila emellan men fy vad tråkigt jag har bara varit igång med simningen 2,5v. I dagsläg

Jag hade tänkt mig ett dubbelpass på förmiddagen idag 1 okt, MEN är skadad och kan/bör inte ens jogga på ytterligare någon vecka... 🙁 Så det blir ingen flygande start för min del. Simmar nog med försiktig benkick senare denna vecka och sen något lugnt j

Jag ska simma idag. Har "hela" 35minuter på mig när dottern är på simskolan, så jag klämmer 1500m ouppvärmd om det inte är för mycket folk.

Första rapporten
Ingela A Löpning 5 km 32:10

(t+) 2:15 snabbare än förra året!!

jag vänta till söndag att uppdatera första inlägg då jag hoppas att har ett mal i excel färdig för att underlätta uppdatering av delmoment placering...

Skulle vilja vara med men vet inte om jag vågar ... Om jag maxar löpning ute måste jag ha värme för mina luftrör och nu är det inte varmt förrän våren kommer igen.
Om det nu handlar om att tävla mot sig själv och förbättra sig, varför får man inte löpa på