Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Ingela där finns en hel del tråder om detta med klocka. Gå in till triatlon grupp och kolla. Vi borde hålla detta tråd till ämne.

Ni behöver hänga upp er på vilka "typ" idrott ni är. Vad träna ni mest, vilka av de två moment skulle du tävla i idag om du

Så antingen är man SImmare eller Löpare, inget annat tjafs 😉

ja i princip. om jag minns rätt så kom "triatlete" och "motionär" fram när folk kunde inte bestämmer sig.

ett enklare system. om du simma 1500m snabbare än du springa 5km är de en simmare. om du springa 5km snabbare än du simma 1500m är du en löpare ;

Min löptid förra året va snabbare än min simtid, men ändå kallar jag mig simmare 😉

ok jag är löpare 🙂

UCH nu vet jag int vad jag ska kalla mej, löptiden är betydligt bättre så det får väl bli ändrat till:
ingela löpsare slut velat

Ingela, Garmin Forerunner 910XT ska kunna mäta distans i öppet vatten mha GPS. Skrev "ska" eftersom jag inte testat min egen själv ännu (bara sprungit med den).

fråga Colting vad han tycker om 910an 😉

Jag gissar på att smileisen står för " det är din bästa vän" trogen i vått och torrt

Ok, jag får också ändra min titel från triathlet till löpare. Men det vore ett trevligt mål att simma 1500m på samma tid som jag springer 5k!