Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 09:43Det gå bra med både. Fördelen att posta här är att andra kan ser tiderna innan jag hinner att uppdatera listan. Skicka ni direkt till mig så kan det bli 1-2 dagar innan dina tider syns på listan.
Det gå bra med både. Fördelen att posta här är att andra kan ser tiderna innan jag hinner att uppdatera listan. Skicka ni direkt till mig så kan det bli 1-2 dagar innan dina tider syns på listan.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 09:54Igår spräng jag 56 sek snabbare än förra årets tid utan att ta i 😉
Med denna tid hade jag gått förbi Jonas och Samual på listan, från 9 till 7 😉
Bara 6 dagar kvar till start!!
Igår spräng jag 56 sek snabbare än förra årets tid utan att ta i 😉
Med denna tid hade jag gått förbi Jonas och Samual på listan, från 9 till 7 😉
Bara 6 dagar kvar till start!!
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 13:18Ja det är änna så man längtar till start 🙂
Ja det är änna så man längtar till start 🙂
Quote from j sollerman on 25 September 2012, 21:37Ryan, jag tror du gör väldigt låga 40 i år =)
Ryan, jag tror du gör väldigt låga 40 i år =)
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 20:45En sådan oemotståndlig tävling. Jag vill absolut vara med.
Undrar bara hur man förtjänar eller föräras epiteten "simmare" eller "triatlet", är det RFs officiella status som finns registrerad för var och en av oss. Eller förväntas jag facka in mig själv? O
En sådan oemotståndlig tävling. Jag vill absolut vara med.
Undrar bara hur man förtjänar eller föräras epiteten "simmare" eller "triatlet", är det RFs officiella status som finns registrerad för var och en av oss. Eller förväntas jag facka in mig själv? O
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 08:09Nu har jag varit och nött vändningar, så nu ska det gå fort. Bara 4:a dagar kvar tills vi kör igång! Peppad till tusen!!!
Nu har jag varit och nött vändningar, så nu ska det gå fort. Bara 4:a dagar kvar tills vi kör igång! Peppad till tusen!!!
Quote from j sollerman on 27 September 2012, 08:53Från början skulle man ju välja om man såg sig själv som löpare eller simmare. Alltså vad man tycker man är bäst på. Triathlet borde man inte få välja, det är fegt 😉
Från början skulle man ju välja om man såg sig själv som löpare eller simmare. Alltså vad man tycker man är bäst på. Triathlet borde man inte få välja, det är fegt 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 09:04kan man se sig själv som motionär då? eheheh 🙂
kan man se sig själv som motionär då? eheheh 🙂
Quote from Elias Engqvist on 27 September 2012, 10:16Jag tycker man kan få ange sig själv i åldersklasser som D35, M50 och liknande pss som i tex triathlon!
Jag tycker man kan få ange sig själv i åldersklasser som D35, M50 och liknande pss som i tex triathlon!
Quote from j sollerman on 27 September 2012, 12:34Varför inte livsnjutare?
Varför inte livsnjutare?