Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Dags för en ny Aquathlon utmaning!

Förra året var vi 52 st upp från 33 under första året. Hur många bli vi i år? Hur många kan förbättra sina tider från tidigare år?

Simma 1500m och springa 5km från den 1 okt 2013 och den siste dag att registrera en t

Jag hakar givetvis på igen. Måste förbättra förra årets resultat!
Jag är löpare.

Har väntat på den här tråden 🙂

Jag är givetvis på igen.
Med tanke på förra årets resultat så får jag kalla mig löpare.

Jag är med! Väldigt bra motivator för vinterträningen.

Siktar på att först komma ner till sub20 på resp gren och sen försöka sänka ytterligare och i den bästa av världar slå förra årets tider.

Jag har också en grym utvecklingspotential jämfört med förra årets tider känner jag... Här ska köras! 🙂

Sätt pers i båda är ett bra mål. Placering är svårare beroende på hur många som är med. Men topp 10 kan jag nog klara av iaf i början innan alla tider börjar komma in 😉

Jag är också med såklart! Med målet att förbättra mina tider och gärna också min placering från förra året. 😉 Får jag bara vara hel i vinter så jag kan springa 5 km mer än en gång så ska det nog gå bra (läs: bättre!). (H)

Jag är med!

Sub20 på löpning ska jag kunna klara. Simningen är det värre med, men kanske jag borde kunna komma nedåt 26. Titulerar mig väl triathlet nu för tiden, med cykling som främsta gren och simning som sämsta. Så jag får väl bli löpare då.

Kul! Har precis börjat gå en crawlkurs så detta är ju perfekt.
Man ska köra passen så tätt inpå varandra som möjligt antar jag?

Vad gäller löpningen är det lite svårt att bli snabbare o snabbare i min ålder men jag ska försöka. Simningen är ju så pinsamt dålig att den bara kan bli bättre!

Count me in!