Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Nej Marcus, det är inget krav utan det är din bästa simtid och din bästa löptid under perioden som kommer adderas.
Du kan alltså springa din bästa tid 1 oktober och simma din bästa tid den 31 mars och det är de båda som kommer med!

Härligt Ryan! Jag är med. Det här var jättebra motivation i vinterträningen förra året, får hoppas på det samma i år.

Så det där med målsättning, 40-minutersgränsen känns lockande så jag satsar på det, 19 på simningen och 21 på löpningen skulle sitta fin

Jag vill gärna vara med. Med största differensen mellan simning o löpning ifjol lär jag inte kunna kalla mig simmare, men jag kämpar stenhårt för att förbättra simningen.

Jag är med!
Medioker inom såväl löpning som simning och utan bakgrund i någondera...

Håkan, du får vara med mig och Henrik i någon maxning på våran 5 kilometrare i vår 🙂

Jag är också med! Skulle inte kalla mig varken löpare eller simmare. Eller så är jag både löpare och simmare, beror på var man lägger nivån! 🙂

Jag är med - för första gången.

Jag är motionär, före detta simmare och före detta ultralöpare, men numera otroligt långsam i allt jag gör ... det blir helt enkelt en utmaning att klara hyfsade tider! 🙂

Jag är med aktar mej för jumboplatsen, mottot är att bli snabbare än tidigare. Löpare än så länge att plocka minuterna på simningen bör vara lättast.

Är öppet vatten el bassäng snabbast? Utan volt vändningar?

Funderar för egen del simmade OW 1000m på

OW I VÅTDRÄKT är ofta snabbare men för detta gäller bassäng.

Kan man voltvända är 25m snabbaste.

Jag simmade utan våtdräkt. Med tanke på att jag inte kunde hålla rät kurs borde jag kunna minska tiden på 1500m i bassängen snart.