Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Borde försöka simma 1500 på söndag. Men tyvärr har jag nog inte uthålligheten. 1.27 per 100ing klarar jag kanske i 800 i bästa fall.
Erik du verkar få behålla din plats!

Teds sub 18 på 1500 gjorde honom upp i topp 10. han säkert spräng lite snabbare på 5km under göteborgsseedning lopp förra vecka.

Det blir som varje år, bra löpform på hösten, ingen träningsmotivation och massa förkylningar på våren. Och i Dubai är det knasigt ont om bra 25-or (där jag spenderar sista tiden av utmaningen).

Jag var i Dubai söndag-onsdag och har missat massa med simning på mina resor ditt sedan okt

Tänkte inte på det förrän nu men första 5km på Göteborgsvarvet Seedinglopp i Helsingborg gick på 23:23 vilket faktiskt är en liten förbättring...

Har väl en något putsad simtid på 27:20.

Avseende löpning sätter jag allt på ett kort och tar den från den kommande helgens Premiärmil. Sub40 är planen så jag hoppas väl på att kunna klämma in typ 19:30 eller något liknande.

Klämde in en sista simtid ändå, och nytt pers till på köpet (25a underlättar). 24:29 efter splittarna 8:12, 8:12, 8:05 är jag riktigt nöjd med mtp. de ca 5 passen jag gjort sen i höstas...

Efter att ha simmat 1500 m på Masters-SM förra helgen (tid: 19:21) tänkte jag att jag skulle ta mig ut och springa 5 km så jag kunde vara med här i år, men just har en influensa har satt käppar i hjulet och det är tveksamt om jag är frisk nog att springa

På dagens progressiva distanspass hamnade tiden mellan km 9-13 på 22.29, marginellt snabbare än min nuvarande tid. Jag gör ev. ett försök på tisdag för att kapa ett par minuter. Simningen blir tyvärr nog inte bättre...

Jasså Ryan. Du har redan avslöjat min 17:57 1500 🙂

Det hade varit bra att få till en 5km.are till imorgon men kan bli knepigt. Sub 25 hade ju varit trevligt att få till äntligen åtminstone.