Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Gårdagens Permiärmil blev inte någon superrolig historia; 3 grader, regn och kraftig blåst är inte superförutsättningar för rekord. Sprang jämnt med första 5k på 20:14 och andra på 20:20 vilket kanske är ok ur ett 10km-perspektiv, men inte helt maxat för

siste uppdatering kommer idag efter lunch.

siste uppdatering kommer idag efter lunch.

Blev inget final testande för mig, men är ändå nöjd med några försök. Skulle lätt kunna utnämna denna tråd som den mest vitala och bästa på hela FUNBEAT. Tack RYKNO.

Tack Daniel, men det är ni som göra denna tråden intressant.

tyvärr har jag inte varit lika taggat i år som de andra år så tråden har varit mindre aktiv.

men jag försätter att köra tråden även nästa vinter.

Grattis till Sylve! bara några sekunder frå

Ja, det var ju retsamt med bara 6 sekunder upp till andraplatsen, men lite småskador, ett träningsläger och sedan en sista minuten tjänsteresa gjorde att det inte blev något nytt försök på löptiden. Men både bättre placering och tid än förra året känns ku

Tack Ryan, utan utmaningen hade jag nog aldrig tänkt tanken att köra 1500m simning 🙂

Blev en del framsteg under vintern men var ju lite snopet att sätta sin löptid redan i oktober 😉 Simningen fick jag till lite utveckling på under vintern i varje fall,

Tack Ryan för engagemanget 🙂

Tack för denna säsong. Tycker det är en mycket rolig utmaning. Tyvärr även denna vinter en del sjukdomar och en rejäl fotskada. Men ändå en förbättring av totaltiden med ca 45 s. Det är jag riktigt nöjd med.

Tack Ryan, det var kul att få en anledning att springa och simma fort under vintern!