Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

ett år körde jag 1500m frisim benspark med platta utan fenor på 27:30.

Nu har jag äntligen sänkt min simtid. 34:33 på 1500m. En månads simträning och jag har sänkt tiden med 2 min, vad månde det bliva?

Men Ryan...ska det där peppa mig eller (t+) 😉 Imponerande!

Grattis Lars! Värt att jobba på med andra ord. Lycka till fortsättningsvis

SUCK! 🙂 Ja det är verkligen imponerande

Tre veckor med (för mig) extremt frekvent simmande gav idag all time (kortbane)-pb på 24:04! Nu måste jag nog höja nivån i träningen för att komma vidare, men jag ska iaf ge Sylle en match!

Grattis till PBn! Jag ska vila mina axlar ett tag, så jag får börja igen med löpning nu. Dags att närma sig 40 minuter 🙂

Nice! Man kanske skulle testa att köra mer än 2ggr/vecka ett tag för att se om det ger någon effekt...

Testade att göra en 1500:ing på träningen idag och det gick på 19:38 vilket kändes bra. Jag skriver det här redan nu för att utmana mig själv att också springa, något jag normalt sett aldrig gör på vintern (och knappt på sommaren heller)… 🙂

Hänger på här!
Lite rehab jogg 5km 30:25. Simning blir till veckan

nu har jag en tid på 1500 som få duger till efter nyår.

första 1500m under simma24 var 22:14.

Lite dumt av mig att hänga på Ted, Aron och Sylle men det kändes så lätt. Även andra 1500 bli 22:52, sedan gick det lite sämre varje 1500m. fyra av de s