Quote from Funbeat user on 16 October 2015, 07:45Grattis till perset! (t+) Blir 42:19 totalt, lite utom räckhåll för min del...
Grattis till perset! (t+) Blir 42:19 totalt, lite utom räckhåll för min del...
Quote from j sollerman on 16 October 2015, 09:17Tack. Och skönt att få känna på första platsen några dagar 🙂
Tack. Och skönt att få känna på första platsen några dagar 🙂
Quote from Camilla Maunu on 16 October 2015, 20:47Jag ska försöka vara med på ett hörn i denna utmaningen i år. Har inga problem med att ta jumboplatsen 🙂
Ser mig lika lite som löpare som simmare men är kanske liiiite mer löpare än simmare.
Så löpare. Har inte gjort min första femtonhundring sedan 1a
Jag ska försöka vara med på ett hörn i denna utmaningen i år. Har inga problem med att ta jumboplatsen 🙂
Ser mig lika lite som löpare som simmare men är kanske liiiite mer löpare än simmare.
Så löpare. Har inte gjort min första femtonhundring sedan 1a
Quote from Funbeat user on 16 October 2015, 20:52Jag beklagar, Kalle ... hade tänkt simma en till 1500m ikväll efter en frustrerande vecka på jobbet (dvs ingen träning ...). Mycket energi i kroppen och kvällsimning gjorde att jag landade på 21:26.
Jag beklagar, Kalle ... hade tänkt simma en till 1500m ikväll efter en frustrerande vecka på jobbet (dvs ingen träning ...). Mycket energi i kroppen och kvällsimning gjorde att jag landade på 21:26.
Quote from Funbeat user on 17 October 2015, 07:49Daniel den där ekvationen stämmer nog inte på mig. Jag gör vändning, handen i kaklet. Är usel på voltvändning. Jag snarare förlorar tid på alla vändningar i kort bana 🙂
Daniel den där ekvationen stämmer nog inte på mig. Jag gör vändning, handen i kaklet. Är usel på voltvändning. Jag snarare förlorar tid på alla vändningar i kort bana 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2015, 11:17Nu att vi har minst 10st med två tider ska jag börja lägga på placering på simning och löpning igen.
Bra jobbat allihopa. gick vid strand kant igår och det var nästan 3km ut till en deadend, så om jag har energi kvar i kroppen efter en av mina 12 timmar
Nu att vi har minst 10st med två tider ska jag börja lägga på placering på simning och löpning igen.
Bra jobbat allihopa. gick vid strand kant igår och det var nästan 3km ut till en deadend, så om jag har energi kvar i kroppen efter en av mina 12 timmar
Quote from Funbeat user on 17 October 2015, 21:15Ny löptid idag 22.29.
Förhoppningsvis kan det bli simning nån dag nästa vecka så att jag får en totaltid.
Ny löptid idag 22.29.
Förhoppningsvis kan det bli simning nån dag nästa vecka så att jag får en totaltid.
Quote from j sollerman on 17 October 2015, 22:05Bra jobbat Sylle! Men jag är nöjd att jag höll första platsen någon dag iaf 😉
Bra jobbat Sylle! Men jag är nöjd att jag höll första platsen någon dag iaf 😉
Quote from Camilla Maunu on 19 October 2015, 13:24Ny löptid: 22:54
Ska försöka åstadkomma en första simtid snart också
Ny löptid: 22:54
Ska försöka åstadkomma en första simtid snart också
Quote from Funbeat user on 21 October 2015, 17:17Jag gör ett försök i år igen. Förra året fick jag inte till någon bra 1500 m simning. En gång räknade jag fel på en hundring och en annan gång fick jag avbryta med 200 m kvar eftersom simklubben skulle ha banan jag simmade på. Jag siktar på 46 minuter och
Jag gör ett försök i år igen. Förra året fick jag inte till någon bra 1500 m simning. En gång räknade jag fel på en hundring och en annan gång fick jag avbryta med 200 m kvar eftersom simklubben skulle ha banan jag simmade på. Jag siktar på 46 minuter och