Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Dags för årets Vinter Aquathlon Utmaning!

Hur många bli vi i år? Hur många kan förbättra sina tider från tidigare år?

Simma 1500m och springa 5km från den 1 okt 2016 och den siste dag att registrera en tid är den 31 mars 2017. (Ser regler nedan)

Resu

Första löpning 31:28. Få inte träna med hög puls ännu, men hoppas att kommer ner mot 27:30 detta vinter.

Blir väl som vanligt, bra tider satta i november och sen ingen utveckling, men satsar ändå på förbättring.

Datumen i första inlägget är dålig copy/paste förresten.

svårt att ser allt på mobilen, men nu är första inlägg korrigerat.

Sedan 2012 har 105st lämnat in minst en resultat. Ska var intressant att ser hur många är med i år. 52 deltager i 2012-13, men bara 29 deltagare förra vinter.

Jag e på 🙂

Lika bra att börja nu med en gång innan vintern slår till med snöstormar och förkylningar.
PB idag på 5km 21:05
Kan dröja innan det blir attack på simningen, men har gott hopp om att kunna slå föregående års tider nu iaf 🙂

Tjoohoooo! 🙂 Kul!

Stora målet i år får bli att äntligen komma under 30 min på 1500 m. Samt att försvara min seger i damklassen från förra året. 😉

Öppnar med jogg som kan förbättras, inte med ett PB 😉

5km@31:40

Lägger väl in en tid på löpning, 28:38

Jag har i princip slutat simma men eftersom ungdomarna springer så långsamt lägger jag in mitt resultat från häromdagen: 25:41