Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelFunderar över cykelköp
You need to log in to create posts and topics.

Tack så mycket för svaren:-)

det är ingen större skillnad på cx och racer. det som skiljer är igentligen bara bromsarna. jag tycker att du skall välja den med 10 delad kassett. lättare att hitta nya kassetter samt att det är nyare teknik oftast. samt vill du använda den som racer så

Geometrin är annorlunda.

Hej!

Handlar (för) ofta och (för) mycket på CykelCity i Lund. Jag tycker att de är mycket bra att ha att göra med. Alla är inte superduktiga (med de flesta); de som är mindre proffsiga brukar dock lämna över till någon av de mer erfarna i butiken...

Det

Promenerade in på cykelcity idag igen och pratade lite med dem där. På något sätt slutade det med att jag nästan köpte cykel, en Columbus Navigare. Tror den hade Ultegra komponenter. Vad säger ni experter? Den är ju inte billig direkt och inte är det en c

Då är du med i kapprustningen.
Ha så skoj.

Jo,

jag är då nöjd i alla fall, både med Cykel City och Columbus Navigare.

Lycka till med din nya cykel!

😉

/B.

Välkommen ner i träsket! Navigaren är en finfin förstahoj, se nu för guds skull till att köpa lite snygga kläder också. Om du känner dig snygg och fin på hojen kommer du att cykla mer, så enkelt är det. Rapha gör fina plagg, och nu har de även en tjejkoll

Det var da noen grove (stive)priser på kedelige tyg
Da er det like bra med Assos tyg. http://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/mountainbike/personlig-utrustning/cykelbyxor/dam-3/shorts-2/index.html

Assos gör bra grejer, men Rapha har lika hög kvalitet och är definitivt snyggare. Men visst: det kostar att ligga på topp.