Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:07Ja, du började som 16-åring och Jens är 26.
Ni har inte riktigt samma utgångsläge och du är inte ens fyllda 26 så vad du gjorde som 16 åring har liten relevans.
Ja, du började som 16-åring och Jens är 26.
Ni har inte riktigt samma utgångsläge och du är inte ens fyllda 26 så vad du gjorde som 16 åring har liten relevans.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 11:58Håller inte med, 16 eller 26 spelar inte så stor roll.
Håller inte med, 16 eller 26 spelar inte så stor roll.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 12:45Tids nog kommer du på skillnaden.
Tids nog kommer du på skillnaden.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 13:08Som ni säger, när ni sedan ökade träningsdosen blev ni skadade. Ni kanske bör fundera på varför?
Min teori är följande:
1) Springer man alltid efter "max" är det lätt att fastna i bara en växel, som även används till det nya inlagda passet. För lite vil
Som ni säger, när ni sedan ökade träningsdosen blev ni skadade. Ni kanske bör fundera på varför?
Min teori är följande:
1) Springer man alltid efter "max" är det lätt att fastna i bara en växel, som även används till det nya inlagda passet. För lite vil
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 13:39Känns som jag har fått väldigt mycket kött på benen nu! Bildligt talat alltså... i verkligheten har jag fått slankare ben av all löpträning. 🙂
Jag fortsätter som jag gör, varför laga något som inte är trasigt? Sen om jag skulle komma i någon form av st
Känns som jag har fått väldigt mycket kött på benen nu! Bildligt talat alltså... i verkligheten har jag fått slankare ben av all löpträning. 🙂
Jag fortsätter som jag gör, varför laga något som inte är trasigt? Sen om jag skulle komma i någon form av st