Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

Ja dethär med träning påverkar hjärnan. Yr som man är i hjärnan från förr då man ammar ut veti som en bekant sa så började jag yrmamman med att konstatera att hon ska ha träningspaus idag. Har varit till barnpkl med ena barnet på hyposens och for via jobb

Ha haaa du ska inte yra iväg för långt bara på dina promenader så det går som för lisa lisa som inte tänkte hitta hem . Jag skulle oxå starta en tråd i dag men den försvann 🙁 Borde kanske skicka privata meddelanden till de andra så att de vet om att d

yrmaman skulle dö om hon måsta lyfta 30 kg. 30 KG!!!!!!Får hon upp stången e det strångt den väger väl 10 kg typ. Yrmamman kan kallas demensa för hon e så minneslös. dessutom e hon nästan medlem i mensa. För hon gjorde ett test på pohjalainens sida om men

Åhh vad skönt att du finns så att man får sig ett gott skratt !!!!!!När jag läser om dina yrproblem krymper onekligen mina lyxproblem ...typ ska jag köpa en Vagabond eller en Björn Borg hmmm...................Det blev Vaganbond skorna men J tycker inte at

jag brukar säga då snusmumriken tycker att saker är för dyra att jag har så sju tusans till bra smak så jag kan inget åt att det kostar...:D

(H)

jag är stinn som en gris måste ut och gå annars spricker jag. vi åt 4 rätters igår på nyår och nu kommer vi från mommo och moffa och har varit dit på mat då moffa fyller så jag e så stinn så stinn. Voi pust och stön...(#)

En sak till flickor.(VAR ÄR FÖRRESTEN EMILIA OCH LISA DE HAR VÄL INTE FESTAT SIG FÖRDÄRVADE DÅ DE INTE SKRIVER NÅGRA INLÄGG).Jo till saken tänk vad vi pinar oss så vi skall börja se ut som nå pedramar tagna ur H&M katalogen. För jag har konstaterat att fö

Tror int att Emilia har hittat tråden.......är man med i flera grupper och inte läser deras inlägg så noterar man inte att det kommit en ny diskussion....tror jag. Nu ska jag snart till främmandes och förhoppningsvis får vi ngt gott:-)

Hej! nå nu ha no Lisa ialla fall hittat hit, ha no vari å läst allt som yrmamman o zofii skrivit men e ju såförbaskat upptagen å stressad hela tiden så ja har int hunni skriv nånting själv... Nu jusst siter ja bara å skrattar fö mig själv när ja tänker på