Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

har ni läst JT dagens sista sida om bantare som försenar tågen....hoppas vi inte blir lika desperata sen.
har du lisa en polar F11 du nu oxå då du har en ny klocka.?Får man fråga era ownindex så man vet vad man kan förvänta sig när man börjar pina ihjäl s

:@ Arg på mig själ för att jag inte börjar studera NU PÅ STÖRT!!!!!!!!! och snart e de dax för V(H:) och mig att dricka te , vad gör du Cinderella , ska du komma över på te? , ....nähä ok nån annan dag 🙁

Du vet ju redan att mitt own index är 50, för t

Nää, det var verkligen inga favoriter jag har haft att göra med idag. -Linda, kan du komma hjälp mig? (en stor kossa som står i dörröppningen till kansli och viftar med pekfingret) har jag fått höra hela dagen. Har tolkat och tolkat och förklarat åt staka

Stor kossa ja det måste vara hon med initialer.O.U. Man borde radera dessa inlägg tänk om de kom i fel händer. Hy.
Snart skall jag yra på min dagliga dos uteluft.Snusmumriken har hockeyträning idag så det gäller att fara före han far.
hy vad min hand lukt

haha emilia, förstår dig nog att du hadd i nerve idag! Kossan for riktigt nyligen hem oxå.... huhu... tänk halva kvällen här med henne!! mitt own index var nåt på 50.... tror ja, har inte klockan med så ja måste kolla när ja kommer hem... men de stod nånt

Men självklart stämmer det !!!!!!!!!!!!!! Kom just hem från Body Combat och det är vansinnigt roligt. Nu var den sista delen också ny , bl.a. plankan och ännu mera smala armhävningar , ...jag DÖÖÖÖÖÖR. Bränd 806 kcal , KAN det stämma verkligen ????? Jag

ja he e jobbit me kossor :D... men du ska vara on the blue side imoron så du kan ju fösök lirk in de på green side me J... å U lär ha komi tibax,, oj ja sku kuna vara green all the time ja...... men he no bara ti fara på grönbete imåro me kossan muuuu...

ps jo muu har no spec på barn... ja tror no vi snart får radera alla dessa inlägg faktiskt... nån kanske kan lägg ihop 1+1 ... ojojoj (#)

Men e int de så att gruppen e låst och ingen annan än de som e me kan läsa vad som skrivs här??? eller har jag missuppfattat det här. Imorgon blir det förmiddags pump och sedan tänkt faktiskt gubben och jag fara och simma, det låter väl som en skön fredag

Jo denna diskussion är låst men tänk om den får virus och börjar skick iväg en massa filer....
Låter bra med simmning och kossor och gröna ängar. Jag kan nog tro att ownindex kan vara upp till 50 för jag har nu 31 och jag e roko ska jag sei. Vi var igår i