Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

Brukar ni få nå störningar på pulsklockorna? Igår då vi var med stavarna o jogga hade min gåkompis maxpuls på 213. Det låter nog lite väl expeptionellt eller va?Undra om vi jogga för nära varandra. Och vi jogga inte så hårt att hon skulle ha fått upp puls

Min klocka har nog nån gång visat på 216, och det kännde jag att verkligen inte stämmde. En gång när jag var ut och gå visade den 170 nånting och det stämmde inte heller och då var jag ensam så vet inte varifrån störningen kom, kanske den räknade dubbel p

Det finns ett ställe nånstans vid rinken var min klocka alltid flippar ur. Oj nu är jag sjuuukt trött , fick int somna na i går kväll efter Combat låg bara och vred mig och titta på klockan. Dessutom börja dan med att en viss B ville att jag sko för na ef

terve! ja min förra pulsklocka var ju totalt flippad hela tiden... tog säkert upp andras pulsar på bodycombaten.. men min nya har ännu inte börjat jävlas, tack o lov, men va ska int e he nångång.. ett bra tips som ja fick av emilia var att tvätta bandet (

(H:) Leeeedig!!!!!!!!!!!!!

Tycker ni att jag borde byta bild ???

Jobbar natt to-fre så det blir väl nog ingen lunch för min del ska nog sova en stund. Eller så kommer jag på frukost dit 🙂 Det är väl samma dag som vi ska kidnappa vår doktor L och fara ut och äta så ska nog inte fara ut och äta två gånger samma dag.

Skulle va kul med lunch men jag dör väl av pumpen före. Om ni vet så kommer ju Arne och Conrad på festen och de har tv där så det blir att öva stämmbanden. Arne har väl ett som annat att säga oxå, tror inte man får tyst på honom. Nu har jag sympatiser syn

Jo Zofi byt bild den liknar en zombi eller en som slutat äta för 5 dar sen. Ta en bild av en vitnamies du skulle ju vilja HA en.:D

Nä minns du int att jag fick storhetsvansinne och vila ha en Italienare???

Fast jag tycker att det är så bra att ha en ful ugly bild , känner mig ofta sån på morgnarna . Tänkt bara om jag skrämmer upp nån . Ja åsså känner jag mig sån i bland på jobbet

Jo jag minns du ändrade dig men jag tror vietnamiesen får mer städat än italienaren...
Nu skall jag gå och sova imorgonen är det mamma Demensa och hela gänget på hockey...Men Sixten Price hostar värriga nattetid så måste se om det inte blivit bättre kanks