Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

jepp, frukost sku no säkert vara bra åt emilia efter vakasi, tide vi 12.30.. he finns ju så myki goda smörgåsar tär så... 🙂 äta måst man ju t.o.m 2 ggr per dag 😉

äta kan man fast hundra gang om man vill men jag brukar nöj me med minder. Vågen hade säkert spunk för jag väger nog som jag har gjort nu. Så vi ska se om nå veckor kanske den börjar peka mot ursprungsvikten enbart för att man rör sig (H:)

Mamma Demensa var aktiv idag. Har lagt ansträngande. Ni skulle säkert inte tycka det är så ansträngande men låt oss säga så här för mig är löpning ännu ansträngande för jag är i så dåligt skick. Hade en medelpuls runt 145-150 då man ser på båda passen. N

Ja allt är individuellt. Jag tycker att det är super att du springer . Jag är så in i ...limin i axlarna i dag , vågar inte tänka på hur det kommer att kännas i morgon . Hur töjer man axlar ? undrar om det finns nån bra töjning förutom de vanliga.
Fick d

Du kan ha din käre make att massera dem det hjälper lika bra som töjningar. Bara det enda negativa att de aldrig orkar och orkar de så är det max 5 minuter...
Imorgon skall jah gå på en söndags promenad en kanske lite längre fettbrännand promenad som vi k

jodå, zofii som sagt, ja fick no tiden att gå.. som ja redan sagt åt dig idag:). Kul cinderella att du kommit igång med löpningen.. Måste nog själv nu börja spring mera om man ska ti ekenäs å spring ivår eller vart de nu bär iväg... hmm. måst börja funder

Nu har mama demensa spårat ur...Hon har övat combat boxning hemma. Fast hon aldrig varit på det. Men hon fick höra att det skulle vara den slöare jumppadamen på jumppan. Då far jag på combat fast jag stärvar på kuppen. Börjar inte betala för nå uppvärmnin

Synd att du inte var med , hongick jätte grundligt genom alla slag och sparkar i dag och det var uuurlätt , för det var mest övning av slag och sparkar . Trots det förbränd jag över 700 kcal eftersom det är rätt jobbigt attr bara stå och göra t.ex. massor

nä int ha ja jobba ihjäl me int... ja ha ju int behövt ronda nå i helgen heller så de e ju underbart.. bara vari hjälpreda, å bra bakjour läkar ha vi ju haft å. A.S om du cinderella hadd hunni träff ha na?

annars hede combat e no så kul he så man e rikti

hej zofii e du här nu oxå 🙂 alltså, vare sama sak som bodycombat?