Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

ska ti sportis ida så ska spana efter nån lucka då.. o hoppas på de bästa...
förresten va konstit att människan på jobbet blev arg på din stud... han måst no ha gjort nå mycket illa då.. hon tycker ju som om amb killar, men kanske int di som komer från N.

Har varit på jumppa. Hade en medelpuls på 94 och förbrände 135 kcal. Behöver jag tillägga mera.
Har nu sjuk hals, bara jag inte bli sjuk till fredag...Nu skall jag gå och äta te och smörgåsar oxh jogurt med musli och kex måste ju äta mycket nu då jag förb

Oj ! Välkommen på måndag !!!!

va va he fö jumppa?? :@ hmm.. du måst no koma på bodycombat!! krya på dig!!

de var väl lite sk muskeljumppa. Vi höll på med hantlar i 10 minuter. Uppvärmning var att gå runt i en ring i 5 minuter. Sen var det som sagt mycket hantlar och så lite magövningar lite rygg och många pauser. Säkert var det bra för musklerna. Jag var ju l

ojoj,, då e de no bäst att ta det lugnt en tid framöver... hoppas ingen feber kommer. Själv ska ja iväg ti gymmet nu å försök att spring på mattan å lite styrka.. he blåser ju så förbaskat så is int fara å spring på utsidan int... fast solen skiner ju så

he tar nog läng innan e var na pass jäär. Voi ho ho. Tänk om Arne e sjuk på fredag eller spyr. Tå var he att lisa och Zofi som får sjung duett.
Anna Wahlgren står näst påtur här (barnläromästare...)eller vad man ska säga hon har skrivit böcker om hur man

ja si nu till att du kryar på dig till fredan, fö nån duett vill ja no int sjung, sjöng ju int ens på nyårsafton 🙂

Nå tå hadd do no drucki för liti hot shots.Bättring till nästa gång(t+)

haha, jå ja måst ju no ha gjort he;) eller hur zofii?