Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

Nog skidar du väl klassisk stil eller är du så duktig så du kan fristil? det har jag inte börjat med. Snusmumrik har satt tejp på skidorna nu så jag ska far och pröva dem imorgon...

nej, helt vanlig klassisk e jobbigt nog fö mig 🙂 Lycka till me skidandet idag.. he blir säkert såde lagom me minusgrader.. själv ska ja å ronda på jobbet idag... suck..

har varit och skida och hu jeda mig vad tungt det var, trodde jag skulle halvt stärva.Hade bara medelpuls på 159 mot lisas 171 men jag har ju aningen sämre kondis kan man säga. Kändes som om armarna skulle gå av och benen som cement. Det där vore nog bra

Tack C för ditt meddelande, det var verkligen intressant att läsa. Lånade en bok från bibban (skulle egentligen ha vårdvetenskap och vetenskapsteori böcker) igår som heter "ät, träna och prestera" av Fredrik Paulun som berör lite liknande saker. Provade r

Och det är ju tur man tränar så mycket så man kan unna sig gott.För nog är det gott med gott ibland.Ni andra fick samma inlägg som jag skickade Emilia.Tyckte det var lite intressant.Jag fick 1642 på energin och minus 500kcal så då dör jag nog. Nej men jag