Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 16:21Jag har tryckt i mig choklad nu..Fazers Marianne choklad....mums . Inte är det ju konstigt att man inte slipper valken runt magen!
Jag skippa BP i morse och var till gymmet i byhålan istället. Borde få mera tränade triceps , så jag satsade hårt på det..
Jag har tryckt i mig choklad nu..Fazers Marianne choklad....mums . Inte är det ju konstigt att man inte slipper valken runt magen!
Jag skippa BP i morse och var till gymmet i byhålan istället. Borde få mera tränade triceps , så jag satsade hårt på det..
Quote from Funbeat user on 27 January 2007, 07:18Nej ingen AB. Du har säkert den där virus flunssan jag hade Lisa. Jag fick ju va otränad i 4 dar och sen var jag bara ut och gå.
Men nu efter tandoperationen blev jag dagen efter riktigt snoro. Bara rinner ur näsan och jag nyser och har mig, men halsen ä
Nej ingen AB. Du har säkert den där virus flunssan jag hade Lisa. Jag fick ju va otränad i 4 dar och sen var jag bara ut och gå.
Men nu efter tandoperationen blev jag dagen efter riktigt snoro. Bara rinner ur näsan och jag nyser och har mig, men halsen ä
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 07:49Zofi gjorde mig snål och jag köpte mariann choklad för min snuva...men snuvan var ingen snuva tror jag. Tandhålet irriterad säkert nå gångar för jag började tycka det verkade lite väl konstigt för snuva. Igår nös jag och nös och det rann och ögonen var ir
Zofi gjorde mig snål och jag köpte mariann choklad för min snuva...men snuvan var ingen snuva tror jag. Tandhålet irriterad säkert nå gångar för jag började tycka det verkade lite väl konstigt för snuva. Igår nös jag och nös och det rann och ögonen var ir
Quote from Funbeat user on 28 January 2007, 15:08Klart att tandhålet håller för Combat det blir säkert dessutom bättre av Combat 🙂 Vi syns i morgon då !
På tisdag ska jag styrketräna på Sportis , tror jag så om ngn annan ska göra det kan ni ju meddela mig . Borde sola för jag är blek som ett spök
Klart att tandhålet håller för Combat det blir säkert dessutom bättre av Combat 🙂 Vi syns i morgon då !
På tisdag ska jag styrketräna på Sportis , tror jag så om ngn annan ska göra det kan ni ju meddela mig . Borde sola för jag är blek som ett spök
Quote from Funbeat user on 29 January 2007, 14:52nåjaa, nu ha ja vari å prov skid för första gången i år.. jissus va he e effektivt.. blir förvånad varje vinter.. medelpuls på 171... fast de int kändes så.. Bara man sku bli lite bättre på tekniken, fö de rör sig knappt framåt. 80-års gubbar bara susar f
nåjaa, nu ha ja vari å prov skid för första gången i år.. jissus va he e effektivt.. blir förvånad varje vinter.. medelpuls på 171... fast de int kändes så.. Bara man sku bli lite bättre på tekniken, fö de rör sig knappt framåt. 80-års gubbar bara susar f
Quote from Funbeat user on 29 January 2007, 15:11Ja visst ere skiit när 80 åringar susar förbi i spåret . .. Imorgon tror jag att jag ska testa skida om jag orkar ..................
Ja visst ere skiit när 80 åringar susar förbi i spåret . .. Imorgon tror jag att jag ska testa skida om jag orkar ..................
Quote from Funbeat user on 29 January 2007, 21:05Det är just det med skidning. jag har aldrig haft nån teknik, har trampat av fel så jag inte fått nå fart på skidorna. Jag minns då jag alltid var på knatte förut och fast hur jag kämpa kom jag bara till 3a eller nå sånt och sen på nå större tävlingar säm
Det är just det med skidning. jag har aldrig haft nån teknik, har trampat av fel så jag inte fått nå fart på skidorna. Jag minns då jag alltid var på knatte förut och fast hur jag kämpa kom jag bara till 3a eller nå sånt och sen på nå större tävlingar säm
Quote from Daniel Rizk on 30 January 2007, 01:45Skulle nog vara riktigt kul att fara en runda i skidspåret men jag äger inga skidor så får nog motionera på något annat sätt, orkar inte köpa skidor. Känner mig riktigt lat då jag inte tränat på två dagar, men ikväll blir det att ge järnet på combat. Nån
Skulle nog vara riktigt kul att fara en runda i skidspåret men jag äger inga skidor så får nog motionera på något annat sätt, orkar inte köpa skidor. Känner mig riktigt lat då jag inte tränat på två dagar, men ikväll blir det att ge järnet på combat. Nån
Quote from Funbeat user on 30 January 2007, 06:28Bättre det vilar på tangetbordet än sprängs av stress där;)
Ännu kommenterar jag om skidasi att jag på inget sätt var bra fast jag blev 3a för det var bara 2 som kunde skida resten var bara aktivt med...
Idag är jag lite lemen i skuldrorna, kände att jag
Bättre det vilar på tangetbordet än sprängs av stress där;)
Ännu kommenterar jag om skidasi att jag på inget sätt var bra fast jag blev 3a för det var bara 2 som kunde skida resten var bara aktivt med...
Idag är jag lite lemen i skuldrorna, kände att jag
Quote from Funbeat user on 31 January 2007, 08:50här rikitit nära mig finns ett helt enkelt skidspår som far ut i skogen till bl.a. messträsk (en stuga in i skogen), spåret fortsätter sen runt långsjön, ådå börjar man nästan vara i sundby.. men eftersom de inte kommit så himla mycke snö än så gick de in
här rikitit nära mig finns ett helt enkelt skidspår som far ut i skogen till bl.a. messträsk (en stuga in i skogen), spåret fortsätter sen runt långsjön, ådå börjar man nästan vara i sundby.. men eftersom de inte kommit så himla mycke snö än så gick de in