Quote from Funbeat user on 17 January 2007, 10:17ojoj, grattis till cinderellas första combat pass, men de låter nog som att du får ta å vila några dagar nu! jag vet hur svårt de e... Ja brukar nämligen ha en förmåga att köra helt slut på mig för att de e så himla kul å sen blir man sjuk o får sitta inn
ojoj, grattis till cinderellas första combat pass, men de låter nog som att du får ta å vila några dagar nu! jag vet hur svårt de e... Ja brukar nämligen ha en förmåga att köra helt slut på mig för att de e så himla kul å sen blir man sjuk o får sitta inn
Quote from Funbeat user on 17 January 2007, 11:12De säger ju att man skall bli väldigt harmonisk av yoga och bli avslappnad och gå ner i vikt...Inte vet jag men det lär samla krafter och ge god självkänsla och bla ha blaha så det är nog tror jag bra bara man börjar.
E nog i skick i dag så det körde väl
De säger ju att man skall bli väldigt harmonisk av yoga och bli avslappnad och gå ner i vikt...Inte vet jag men det lär samla krafter och ge god självkänsla och bla ha blaha så det är nog tror jag bra bara man börjar.
E nog i skick i dag så det körde väl
Quote from Funbeat user on 21 January 2007, 21:06Lisa lisa var är du är du sjuk då du inte tränat??Eller så är hon på nån romantisk resa eller alternativ 2 hon arbetar och slavar på dårhuset...hm. Någonting nog för hon brukar vara så aktiv.
har just varit ute och gå i -16 grader vad då träningfixerad...
Lisa lisa var är du är du sjuk då du inte tränat??Eller så är hon på nån romantisk resa eller alternativ 2 hon arbetar och slavar på dårhuset...hm. Någonting nog för hon brukar vara så aktiv.
har just varit ute och gå i -16 grader vad då träningfixerad...
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 07:43Kul att du kommer i kväll!!!
Är det någon som vill komma till Sportis och lyfta lite vikter på Onsdag f.m . Jag jobbar kväll och tänkt att jag sko fara första gången i salen vid sportis. Kanske det finns någon vänlig själ i reseptionen som kan visa mig
Kul att du kommer i kväll!!!
Är det någon som vill komma till Sportis och lyfta lite vikter på Onsdag f.m . Jag jobbar kväll och tänkt att jag sko fara första gången i salen vid sportis. Kanske det finns någon vänlig själ i reseptionen som kan visa mig
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 08:50Måsta koll om jag har förbättrat mitt own index nå så jag la mig med frassen på magen och testa . Det hade visst stigit till 56 och det stod att det är på elit nivå 🙂
Måsta koll om jag har förbättrat mitt own index nå så jag la mig med frassen på magen och testa . Det hade visst stigit till 56 och det stod att det är på elit nivå 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 10:18hups man ligger lite efter....men jag e på gång. Combat here I come
hups man ligger lite efter....men jag e på gång. Combat here I come
Quote from Daniel Rizk on 22 January 2007, 15:14Jag jobbar också kväll på onsdag, har lite funderat på att fara till Sportis och träna före. Skulle nog vara bra med ett träningsprogram, jag känner mig helt bort då jag kommer till en sal full med maskiner och hantlar vet inte alls vad jag ska göra. Ska
Jag jobbar också kväll på onsdag, har lite funderat på att fara till Sportis och träna före. Skulle nog vara bra med ett träningsprogram, jag känner mig helt bort då jag kommer till en sal full med maskiner och hantlar vet inte alls vad jag ska göra. Ska
Quote from Funbeat user on 22 January 2007, 17:13Jag ska på Combat i kväll och var oxå igår. I morgon var det 9 före mig , få se om jag orkar imorgon . Annars kan vi ju höras på onsdag morgon . Du får ringa i så fall så att jag inte väcker dig , tror att jag är uppe före dig 🙂
Men man vet aldrig ,
Jag ska på Combat i kväll och var oxå igår. I morgon var det 9 före mig , få se om jag orkar imorgon . Annars kan vi ju höras på onsdag morgon . Du får ringa i så fall så att jag inte väcker dig , tror att jag är uppe före dig 🙂
Men man vet aldrig ,
Quote from Funbeat user on 23 January 2007, 11:34hej allihopa å längesen sist.. Tänkte att ja sku återkomma hit till funbeat nu och till det vanliga livet.. Ska bli riktigt kul att fara på combat ikväll.. värsta e bara att nu när ja vaknade i morse så va min hals så jävla sjuk!! Jimppa har å sjuk hals
hej allihopa å längesen sist.. Tänkte att ja sku återkomma hit till funbeat nu och till det vanliga livet.. Ska bli riktigt kul att fara på combat ikväll.. värsta e bara att nu när ja vaknade i morse så va min hals så jävla sjuk!! Jimppa har å sjuk hals
Quote from Funbeat user on 23 January 2007, 12:14Jag var ju sist med sjuk hals och den var även lite sjuk igen igår men idag är den bra. Det blir bara roligare och roligare det där combat desto mera man lär sig. Börjar kunna slagen ganska bra. vissa stegrörelser går fel ännu för när man tittar på henne
Jag var ju sist med sjuk hals och den var även lite sjuk igen igår men idag är den bra. Det blir bara roligare och roligare det där combat desto mera man lär sig. Börjar kunna slagen ganska bra. vissa stegrörelser går fel ännu för när man tittar på henne