Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forumavd 1Funderingar ur en yrmammas memoar …
You need to log in to create posts and topics.

Hmmm absolut för lite shots , det tycker jag det (H)
Sitter här och undrar vad jag ska göra i kväll då jag inte slipper på nå Combat , för inte kan väl 20 pinnar avboka i kväll? De har konditionsboxning på "mitt" gym i kväll . Får väl köra på det då istäl

fa tid me kara no bara, kanske hade stalkern e tär å 😉

Stalker vad o vem är det?
Hörde av conrad om att pkl ska på festen så jag har redan pratat med Zofii om detta. Arne tänkte få rampfeber...
Han spyr ännu inte så kanske han klara sig , vem vet.
man börjar känna sig slö då man inte kan vara ut och gå i och

Stalkern är han som alltid råkar vara i närheten då jag är som trevligast (läs otrevligast) och nä han är inte på maskulina timmar som konditionsboxning snarare nån balett timme då om du frågar av Cinderella . Skitsamma för mig var han råkar vara men det

Jo Bertel ballerina går på balett men han kunde komma på konditionsboxning bara för övertygelsen(H:)

jag har en likadan klocka som du o zofii... fick ju oxå en pokal i måndags.. men den försvann efter en stund o har inte sett den sen 🙁 Ja har sett att zofii har den hela tiden framme på klockan.. så undrar om de e nå fel eller om man måst träna mer för

Morjens! Har nog följt diskussionen under veckan men har inte haft så mycket att tillägga, har inte riktigt haft tid heller. Men lite nyfiken är jag nog på denna beundrare som Zofii har!!!?? Här på jobbet är det lungt och fridfullt, men klockan går ju int

Lisa håll in pil upp knappen. Alltså tryck inte på den då kommer diary utan håll in den länge då byts logo på displayen och då får du fram pokalen om du vill att den skall synas. >Jag har ju min EKG kurva med hjärtat=)

tack för tipset cinderella... nu syns min pokal också 🙂
nu e man då mätt efter en god lunch på trendiga cafe´t. Och seg och trött i benen, inser nog nu att jag styrketränar alldeles för lite... huhu, sku måst kläm in lite mer styrka nu oxå.. hu ska man

tack arne för en helt otrooligt bra o rolig sketch! (hu man nu stavar e) Roffe va no förvånad över er begåvning! (t+) Ni sku bra kuna ha hede som bisyssla 🙂 Sku no säkert kuna förtjän på e!!!